tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

24 Ekim 2012 Çarşamba

Memleket ve Bayram

Evimdeyim yine, yeniden… Özlüyor muyum? Hayır sadece içindekileri. Ama yine de burada olmak güzel, bir de yanımda getiremediklerimi özlemesem daha güzel. Küçülüyorum ben bu şehre gelince, buradan uzakta geçen 6. yılıma girmiş olsam da atıyorum hemen o yılları üstümden. 18 oluyorum yeniden, bırakıp gittiğim güne dönüyorum. Belki de dönemiyorum, belki de o yüzden sevemiyorum buraya dönmeyi. O bocalama hali yok mu, bir yanımda geçen yıllar, yaşananlar, bana kattıkları ve diğer yanım 18 yaşının masumiyetine dönmek isteyen. Git geller yaşıyorum ama yine de mutluyum burada olmaktan, çünkü küçüldüm ben unuttum her şeyi…
Ne yazdım ben bile anlamadım, kafam kadar karmaşık. Bir yanım burada, memleketimde kalmak istiyor, bir yanım onun yanını benimsiyor memleket olarak, ona koşmak istiyor. Bir yanım 18’imi istiyor, bir yanım aldığı derslerle, değişimiyle mutlu. Ne hissediyorum bilmiyorum ama 1 hafta, bayram molası, memleket havası... Herkese mutlu bayramlar…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?