tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

17 Ekim 2012 Çarşamba

Güvenpark’ta Oyalanmaca



Kızılay’da oyalanmam gerekiyor O gelene kadar. Ellerimdekiler ağır geliyor bir de arada karnıma giren ağrı olmasa. Güvenpark’a yakın çıkmışım metrodan neyse bir süre oturayım dinlenirim diyorum ama korkuyorum da. Ankara’yı bilenler bilir garip bir yerdir bu park, şehrin tam ortasında Kızılay’ın göbeğinde her türden insanı barındıran bir yer. Kendime bir kızın yanını seçiyorum daha güvenli geliyor ama eşyalarım öyle bir yayılıyorki banka kızla göz göze geliyoruz gülümsüyor. Bazen hiç tanımadığımız ve tanımayacağımız insanlara gülümsüyoruz sebepsiz, 2 saniye sonra yüzünü bile hatırlamayacağımızı bile bile. Yan banka bir çocuk oturuyor sigarasını yakıyor, bir deli geliyor “Ben seni burada görmeyecem demedim mi git buradan, Kızılay’a bir daha gelirsen ananı avradını... ” Küfürler savuruyor arka arkaya çocuk ne yapacağını bilemeden yüzüne bakıyor anlamsız, böyle zamanlarda korku hepimize yayılıyor ya bizim banka da dönerse? Sonra bir adam geliyor deliyi alıp gidiyor tabi giderken onunla da bağrışıyorlar. Telefonumu elime alıyorum bir mesaj atıyorum O’na “ Güvenpark’ta oturup gözlem yapıyorum bunu yazcam komik olabilir :D ” Bir çocuk geliyor “Abla çay ister misin taze geldi?”, korkuyorum zor gidiyor. Yandaki çocuk gidiyor arkadaşı gelince ve yanımda ki kız kalkıyor telefon gelince. Dönüp son kez gülümsüyor ben karşılık veriyorum ve birbirimizi bir daha görmemek üzere kalabalığa karışıyoruz. Yandaki amcalar genç kızların yanına oturuyor özellikle yaşlı başlı adamlar diye onlara küfürler savururken ben de kalkıyorum biraz da dolanayım bu kadar korku yeter diyerek. İki adım atıyorsun park geride kalıyor ve bilindik kalabalığın içinde kayıpsın yeniden…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?