tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

5 Eylül 2012 Çarşamba

Vazgeçmeyi Öğren


Bir zamanlar az sever, çok sevilirdim. İstediğimle flörtleşir, istediğim kadarını verir, şalterlerim attığı anda çeker giderdim. Yani en büyük zevkim erkekleri parmağımda oynatmaktı ama bende bir şeyler eksikti hep bunlar tatmin etmiyordu beni. Düşünceme göre tek eksiğim aşık olamamamdı, aşık olursam hayatımdaki kayıp duygular yerine gelecekti, kimse bilmiyordu ama ben ayaklarımı yerden kesecek aşkı arıyordum gizlice.
Bir gün biri çıktı karşıma diğerleri gibiydi onun da zayıf noktasını bulup parmağımda oynatabilirdim hatta bulmuştum da cinsellik onun için vazgeçilmezdi. Ben öyle sanıyormuşum, ben onu hiç parmağımda oynatamadım, önce dokunup sonra kaçıp peşinden koşturma oyunumu ona hiç yapamadım. Bir duruşun bile yok diyor ya bilmiyor aşkta gurur olmaz ve ben o duruşu onu tanıdığım ilk günlerde kaybettim. Ne zaman kaçmak istesem yine kendimi onda buldum. Ayaklarım yerden kesildi zaman zaman ve ben ne zaman yere basmaya başlasam yine ondan kaçmaya çalıştım. Bağlanmaktan ölümüne korktum onda ben kendim değildim başka biri oluyordum ve bu beni ölümüne korkutuyordu. Bana hiç güven vermeyen bu adam benim gibiydi çünkü, her an gidecekmiş hissi yaratıyordu, peşinden koşturuyordu ve ben sonunu iyi biliyordum; bir gün sıkılacak, benim daha önce başkalarına yaptığım gibi arkasını dönüp gidecekti. Korktum hep o aradığım aşkın tek taraflı olmasından, çekip gideceğinden, yalnız kalmaktan ve bir daha hiç eskisi gibi olamamaktan korktum. Hata üstüne hata yaptım ve sonunda en vazgeçtiğim anda ona bir kez daha aşık oldum. Ben vazgeçmiştim, o tam da istediğim insana dönüşmüştü, bu adaletli değildi ama artık çok geçti. Çok istedim onunla kalmayı, her gün yeniden sevmeyi mutlu olmayı ama artık çok geçti.
Her gün artık bitti umudunu kes desem de kendime yine kendimi onda buluyorum ama bunun sonu gelmeli artık ben eski ben olmalıyım yeniden. Beceremedim aşkı diyip yoluma devam etmeliyim. O haklı hiç umut yok tamamen bitti ve ben duruşumu yeniden kazanmalıyım, nasıl bilmiyorum ama bugün aşktan da ondan da onu beklemekten de vazgeçmeliyim…

Kendime Not: Bugün kendini affet ve yeniden başla; belki bir daha aşık olamazsın ama en azından nefes alabilirsin, yeniden sen olabilirsin…

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Belki çocukçaydı ama ben de oldukça genç ve toydum, böyle kayıp bir yaşamı benimsemiştim. Hata olduğunu bende biliyorum ama buna çocukça diyemezsiniz. Beni yargılamak için benim hayatımı yaşamanız gerek size sadece saygı çerçevesinde yorum yapma hakkı veriyorum yargılama hakkı değil! Her ne yaşamışsam ben yaşadım ve hepsi beni ben yapan şeylerdi. Bugün tüm hatalarımdan ders almışsam, düzgün bir hayat yaşayabiliyorsam dün yaşadığım o çocukça dediğiniz şeylerden aldığım derslerin başarısıdır...

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?