tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

12 Eylül 2012 Çarşamba

Küçücüğüm


Öncelikle müziğimiz…



Küçücük şeylere sığdırır oldum hayatımın tüm gerçeklerini. Minicik bir ilgiyle yetiniyor, hayatında açılmış nokta kadar yere sığıyor, gözle bile görülmeyecek kadar küçük bir umutla yaşıyorum. Küçücüğüm ben, küçücük bir yerdeyim ve boyumdan büyük gerçeğimi yaşıyorum. Küçücüğüm ben nokta kadar, yokum aslında ya da minicik bir yerde kayıbım…
Yok kızgın değilim, üzgün de değilim ben çok mutluyum bu küçücük yerde. Hayat öğretirmiş sana verilen kadarıyla yetinmeyi işte ben de bununla sınanıyorum uzun zamandır. Ne önemi var gururun, yüksek egoların, ilgi beklentilerinin; ben sevilmesem de çok seviyorum ve hiç şikayetim yok minicik yerimden, burada kalayım tüm gerçeğimle yeter…

2 yorum:

  1. bu şarkı bu yazı ne kadar güzel olmuş.Küçücüğüz bazı şeyler fazla geliyor insana ...
    tşkler bu şarkı için uzun zamandır dinlememiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçülmek minicik yerlere sığmak iyi geliyor bazen insana. Sanırım saklanmayı seviyoruz minicik bir hayatın içinde. Bende dinlememiştim şarkıyı uzun zamandır önce yazdım sonra bu şarkı olmalı fonda dedim :)

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?