tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Eylül 2012 Perşembe

Bir Gece Vakti

Uyuyordu ve ben yine onu izliyordum. Gerçekten bu kadar güzel bir yüzü mü var yoksa bana mı bu kadar hoş görünüyor diye düşündüm. Onu izlemek, ona dokunmak bana heyecan verirdi her zaman, yine yükseldi içimde sıcacık bir his. Keşke dedim içimden, ondan vazgeçmek gibi bir aptallığı hiç yapmasaydım, bu hale getirmeseydim hiçbir şeyi, onsuz kalmaktan bu denli korkmazdım şimdi. Boğazımda kaldı yine nefesim. Onu izlediğimin farkında bile değildi ama döndü bana sarıldı, başı boynumdaydı şimdi ve ben eğildim kulağına fısıldadım: “Seni seviyorum!” Uykunun derinliklerinden duymadı beni ama bu kez de döndüm dua ettim: “Allah’ım nolur alma onu benden, hep böyle kalalım! Bir kez daha hata yapmama izin verme, tüm yaşananları telafi etmeme yardım et.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?