tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

24 Eylül 2012 Pazartesi

Aşık Olmak İstemiştim

Uzun yıllar önceydi, ben aşık olmak istemiştim…
Uzun yıllar önceydi annemle babamın aşkı gibi aşk istemiştim, birini kendimden çok sevmek istemiştim, ayaklarım yerden kesilsin istemiştim, tüm bencilliğimi bir kenara bırakıp sadece bir kişiye ait olmak istemiştim. Ben aşık olmak istemiştim, hep onu beklemiştim. Geldi, hiç beklemediğim bir anda, umudumu kestiğimde, hiç beklemediğim bir yerden geldi. Ben sanmıştım ki aradığım aşk karşılıklı olur, o zaman daha da çok severim, her şeyden çok severim sanmıştım. Yanılmışım, o beni benim onu sevdiğim kadar sevmedi, sevemedi. Benim hayal ettiğim gibi olmadı hiçbir şey ama olsun varsın aşk her şeye rağmen içimde, en vazgeçtiğim anda yeniden aşık oldum ben ona. Gözlerine baktım içimde kelebekler uçuştu, uyurken izledim içim titredi, gözlerimi her kapattığımda aklıma üşüştü sureti, bazen en s.kik anda içimde orgazmdan bile beter bir heyecan yükseldi. Aşk ne garip bir şeydi hem tatlı, hem acı, hem de ölümüne ekşi. Aşk ruhumu yeniden bağladı hayata, dünyam anlamlandı yeniden. Sevmeyi bile beceremedim ama yine de ben onu her şeyden çok sevdim. Bazen hissedersin aklı sende değildir, senin sevdiğin kadar sevmiyordur seni ama sen susarsın, göz görmeyince gönül katlanır dersin, bakmazsın görmek istemediklerine... Seversin sen, sevilmediğini bile bile ölümüne… Seversin bıksan da pes etsen de, yorsa da aşk seni…

Ben daha çok küçüktüm, büyüyünce aşık olacağım demiştim kendime, oldum. Dilim çok başka söylese de ben hiç pişman olmadım onu sevdiğime…

6 yorum:

  1. off off pukidiki`m offf diyorum sans daha da birsey demiyorum:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şeye rağmen aşık olmak güzeldir. İstediğim gibi olmadı belki ama ben hiç pişman olmadım sevdiğime :)

      Sil
  2. Yazdıkların bana iki sene önceki halimi hatırlattı ve ben üzüldüm ama aynı zamanda da mutlu oldum. Ne olursa olsun yaşadıklarımı yeniden yaşamak isterdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk her şeye rağmen güzeldir değil mi? Her gün tekrar tekrar aşık oluyorum ona ben de bundan vazgeçmeyeceğim.

      Sil
  3. Bir de çekilen acının dozu gittikçe azalsa fena olmazdı:)

    YanıtlaSil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?