tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

10 Ağustos 2012 Cuma

Yol Arkadaşım Yalnızlığım


Bazen bazı anlar yalnız hissettirir kendini, bazı şehirler daha da yalnız hissettirir. Sevemedim ben Eskişehir’i bilmem önyargılarımdan, bilmem buna o sebep, ama sevemedim ben bu şehri onu biliyorum. Ayaklarım geri geri gitti, kalmak istemedim ama yorgunluğu da göze alamadım, staj raporumu imzalatmak üzere Eskişehir’e geldim. Gelir gelmez anladım ki, Cio Çocuk hayatına çok güzel devam ederken, beni evden kovmasını fırsat bilip arkadaşlarını eve çağırmışken ben kendime bile sürgünüm. Aparta doğru yürürken gökyüzünün siyahına baktım, bir nefes aldım ve “Ne güzel demiş Can Dündar ‘Ve sırt çantasını her daim hazır tutmalı insan, Yollarla barışmalı, Yalnızlığa alışmalı’.” dedim kendi kendime. Gökyüzünün siyahında yapayalnız hissettim kendimi. Umarım bu son gelişimdir bu şehre, sabah raporumu imzalatıp arkama bakmadan kaçmak istiyorum ve sonra mezunum inşallah. Sanki mezun olunca her şey bitiyormuş gibi. Geride bir hayatım kalmış gibi, sanki hala umudum varmış gibi, her şeyimi kaybetmemişim gibi. Sevgili hayat; hiç umudum yok, gücüm yok, hayalim yok, beklentim yok neden yaşıyorum ki ben. Söyle hayat neden hala nefes almaya çalışıyorum inatla, bitecekmiş gibi zor aldığım nefeslerden sonuncusunu da versem gitsem ben artık. Yokmuşum gibi davrananlara inat gerçekten yok olsam, belki işte belki o zaman biraz olsun acıma duygusunu hak edebilirim. Belki insan olduğum hatırlanır, hata yapabileceğim, ama pişman olma ve utanma özelliğimi hala kaybetmediğim anlaşılır. Hatalarımla, günahlarımla, sevaplarımla sadece insandım, içimdeki karalık her yerimi kaplamamıştı henüz, iyi ve güzel olan her şeyden biraz barındırıyordum bende, sevmek gibi… Bir de yalnızlığıma eşlik eden artık imkansıza dönmüş aşkım gibi…

6 yorum:

  1. Yokmuşun gibi davrananlara inat dimdik var ol çünkü sen üzülürken onların hiç haberi yok.Hayat bütün yaşanmışlıklara rağmen devam ediyor. Bu kadar çabuk pes etmemelisin bak ne güzel okul bitmiş herşeye rağmen sil baştan yepyeni bir hayata başlayabilirsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle bende takmamayı öğreniyorum yavaş yavaş. Şimdiki ilk hedefim memleketimde bir es verip, annemin kollarına sığınmak. Yeniden başlayabilir miyim bilmiyorum ama şu an tek istediğim biraz şefkat...

      Sil
    2. zamanla canım benim bir anda yeniden başlamak kolay değil elbette.Ama her şeyin daha iyi olacağına inan ;)

      Sil
    3. Bugünü bırakırsam yarın belki yeni bir gün olabilir ;)

      Sil
  2. o zaman yarının senin için yeni bir gün olması umudu ile ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız yarınlara merhaba o halde :)

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?