tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

6 Ağustos 2012 Pazartesi

Yağmur Bizim İçin


Herkes yatağını yadırgar ben yastığımı yadırgarım biliyor musun? Çok yüksekte de yatamam, çok alçakta da o yüzden hep aynı yastıkta yatarım. Dün gece yine yastığımı yadırgadım hem de kendi yastığımı. Artık BİZİM olmayan, SENİN evindeki yastıklara öyle alışmışım ki uyuyamadım dün gece. Uyursam geçer demiştim içimin acısı, seni tanımadan önce yaptığım gibi ağlaya ağlaya uyurum sanmıştım. En iyi uyuduğun yöntemi bulman gerek demiştin ya ben biliyorum aslında ama artık ondan vazgeçmiştim, ben geceleri hep müzik eşliğinde ağlayarak uyurdum. Yine denedim eski günlerdeki gibi ama yastığım battı bana, sarılıp yatmak için göğsünü aradım yoktu. Bomboş geldi küçücük yatağım. Çoktandır kalmıyoruz benim evimde ama en son kaldığımızda giydiğin tşört yatağımın üstünde sen kokuyor hala ona sarıldım son çare hava aydınlanırken ağlamaktan yorgun düşmüş bedenim dalabildi uykuya. İlk gece hep zor geçer dedim ama sabah da uyanmak istemedim. Çalan telefona kapadım kulağımı yeni ve umutsuz bir güne açmak istemedim gözlerimi. Dışarıda güneş var, benim içime bugün de yağmur yağıyor. Daha fazla direnemedim telefona cevap verdim, hiçbir şey anlatamasam da arkadaşım geldi ve ben ağladıkça o da ağladı.
Ev bomboştu yiyecek bir şeyler almam gerekiyordu midem ağrımaya başlamıştı yine, arkadaşımla birlikte markete gitmek üzere evden çıktığımız anda yağmur başladı. Ben ne zaman mutsuz olsam yağmurlar yağıyor bu şehre, Ankara benimle birlikte ağlıyor. Güneşe rağmen yağan yağmur damlaları ve gözlerimin şişliğini saklamak için taktığım güneş gözlüğünün arkasındaki gözyaşlarım...
Hani bugün biraz daha geçecekti acım, hiç azalmamış. Yine çok mutsuzum, yıllarca aradığım mutluluğu kaybettim ben dün gece, çok mutsuzum ve biliyorum 23 yıllık hayatımın 10 aylık mutlu döneminin ennnn mutlu olduğum zamanı olan 2,5 aylık dönemi bitti, bir daha hiç olmayacak. Ben yine çok mutsuz bir insan olacağım, çocukça bir öngörü değil bu tanıyorum kendimi, ben yine depresif ve mutsuz bir insanım…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?