tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Ağustos 2012 Salı

Olmasın Sonu Böyle


Önümüzdeki kaç ay böyle geçer bilmiyorum ama şu an çizdiğim portre şöyle:
Her aradığında geleceğim, sana olan zaafımı sonuna kadar kullanacaksın. Ben hayır diyemeyeceğim sende sıkılana kadar benimle olmak isteyeceksin. Sevgili değiliz hesap sorma hakkımız yok ama sen istediğin gibi telefonumu karıştırabileceksin, açığımı arayacaksın çünkü o zaman işte sen böyle birisin diyip kestirip atmak çok daha kolay olacak. O anı bekleyeceksin ama o hiç gelmeyecek çünkü ben senden başkasıyla olmayı düşünemeyeceğim bile. Sadece seni isteyeceğim her şeyinle, yanında olmak için her şeyden vazgeçebilecek kadar çok seveceğim seni. Giderek daha az arayacaksın beni. Ben seni özlediğim için sana geleceğim sen sadece bedenimi özleyeceksin. Sonra bir gün vazgeçeceksin artık hiç özlemediğini fark edeceksin, ben dayanamayıp arayacağım ama sen hayır işim var diyip geçiştireceksin beni. Başka dudaklara, tenlere dokunacaksın, ben hissedeceğim ama elimden bir şey gelmeyecek sadece derin bir acı saracak her yerimi. Uzaktan izleyeceğim beni gün ve gün unutuşunu. Yine de bir umut belki bir gün özlersin diye bekleyeceğim, her gün daha da azalacak umudum. Derin bir yalnızlık saracak her yerimi ama bu kez günübirlik aşklarla geçirmeyeceğim acımı. Çünkü biliyorum ki seni unutmak hiç kolay olmayacak aylar yıllar sonra bile ismini sayıklıyor olacağım. Her gece rüyamda özlemimi gidereceğim sana ama hiç geçmeyecek, hep pişman ve mutsuz olacağım. Geriye kalan birkaç arkadaşım olacak etrafımda, hep güleceğim onlara anlamayacaklar mutsuzluğumu geçti sanacaklar, eğleneceğiz birlikte sonra ben evime döneceğim, yalnızlığıma. Her gece gözyaşları eşliğinde dalacağım uykulara. Ve sen bir başkasını seveceksin bir gün hem de beni sevdiğinden daha çok, ama o seni hiçbir zaman benim sevdiğim kadar çok sevemeyecek. Adımdan başka her şeyimi unutacaksın ve mutlu olacaksın onunla. Ben seni unutmayı istemeyeceğim hiçbir zaman yeniden sevmesine izin vermeyeceğim kalbime, bir daha böylesine bir acıya katlanamayacağımı hep bileceğim. Bir kez ve sonsuza kadar çekeceğim bu acıyı, hep yeniden başlamamı bekleyecekler denemeyeceğim bile, ben hep yalnız ve mutsuz olacağım…

8 yorum:

  1. kendini bu kadar net okuyabilen biri sonunu değiştirebilecek güçtedir bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen ne yaparsan yap olmuyor, sonunu değiştirmeyi her şeyden çok isterdim ama aşkta tek taraflı olmuyor, o istemeyince tüm gücüm ve çabam boşa.

      Sil
    2. tek bi açıdan bakıyorsun oysa postta nedenleri ve sonuçları ne kadar net anlatmışsın

      Sil
    3. Peki ya diğer açı ne?

      Sil
  2. o istemeyince demişsin yorumunda.yazında da tam anlamıyla bi teslimiyet var.bu kadar çaba ve mücadele sonunda yalnız ve mutsuzsuzluğa götürmemeli seni.haddimi aştıysam affet sanane len hödük de diyebilirsin hatta ne istersen ama hak etmeli bahsettiğin kişi seni.yukarıdaki duyguları haketmeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama benim çok büyük bir hatam yüzünden bu hale geldik, eğer o hatam olmasaydı şu an bu bedeli ödüyor olmazdım. Verdiğim değerden çok daha iyisini hak ediyordu ama ben bir kez veremedim şu an verdiğim değerin hiçbir önemi yok, teslimiyetim ondan :(

      Sil
  3. hmmmm anladım.o zaman umarım herşey eskisi gibi yoluna girer tekrar pukidiki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım her şey yoluna girer ama bu son olmasın yeni bir başlangıç diliyorum :)

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?