tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

28 Ağustos 2012 Salı

Onlar Yanlış Biliyor


Hiç böylesine çok sevmemiştim, ayaklarımı yerden kesmemişti aşk, içimde kelebekler uçuşmamıştı hiç onu düşündüğüm, gördüğüm ve ona dokunduğum anlardaki gibi. Sever miydim acaba bu aşk yüreğime düşünce felaketim olacağını bilseydim? Sonumu hazırlar mıydım acaba vazgeçemeyecek kadar çok sevdiğimi fark etseydim? Gözlerim gözlerine değdi, ellerim ellerine ve aşk tüm varlığımı sardı sıcacık. Sonra yüksek egom ezildi altında, ilgi görmeye alışmış ruhum beklentilere kapıldı, gitmeli dedi içimden bir ses bak yapabiliyorsun araya zaman ve şehirler girince. Dinlememeliydi o sesi ama dinledi başımdan uçup gitmiş aklım. Bitirebilirim sandım daha öncekiler gibi, tarihimin derin yanılgısına kapıldım. Unutamadım onu, yaktığım gemilerle birlikte yandım sonunda. Yandım yaşarken, her anını bedenimde ve ruhumda hissederek.
Bilseydim kendimle savaşı bırakıp ona ait olabilitem olduğunu denemez miydim? Egosunun egomu ezmesine izin vermez miydim? Koşulsuz, şartsız, beklentisiz kapılmaz mıydım rüzgarına, her şeyden çok sevdiğimi itiraf etmez miydim kendime? Oysa şimdi sevmek için çok geç. Başladığı gibi saçma sapan bitti benim masalım, bu son çok mutsuz. Ben yine elime yüzüme bulaştırdım her şeyi, o çok sevdiğim, aşık olduğum adam artık bana ait değil. Üzgünüm çünkü ben bu hayatta hiçbir şeyi beceremedim, üzgünüm çünkü kendime yenildim…


Onlar Yanlış Biliyor
Puslu soğuk hava dökülen yapraklar
En sevdiğim mevsimdi sarı sonbahar
Artık değil
Kalbimde hüzün aynada üzgün yüzüm
Beni tanıyanlar buna birisi sebep diyor
Susuyorum

Yaptığım birçok şeyin hiçbir amacı yok
Fotoğraflar çekmecede anılarım direniyor
Arkadaşlar nefretle buna o sebep diyor
Bir ben gerçeği biliyorum ve gizlice ağlıyorum

Onlar yanlış biliyor kimsenin suçu değil bu
Onun suçu değil bu kader oyunu değil bu
Bu benim suçum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?