tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

7 Ağustos 2012 Salı

Hatalar ve Bedeller

Hiçbir şey sonsuza kadar gizli kalamazdı ortaya çıkardı bu kez çıkmayacaktı belki de eğer ben itiraf etmeseydim. Dürüst olmasaydım bir yalanı yaşayacaktım ve ona da yaşatacaktım, üstelik kendime saygım da kalmayacaktı. Ben her zamanki gibi dürüst olmayı seçtim, bedeli ne olursa olsun ödemek üzere dürüst oldum. Biliyordum bedeli ağırdı, ama bu kadar canımın yanacağını düşünmemiştim. Açılırken aramızda mesafeler benim içimde kocaman yaralar açıldı. Keşke bir yolu olsaydı en büyük günahlarımızı unutmanın ve unutturmanın. Keşke hatırlamak istemediklerimiz sonsuza kadar bir kuyuda kalsa hiçbir zaman ortaya çıkmasa. Her hata yeryüzüne çıkıyor günün birinde ve birilerinin canı fena yanıyor. Çaresizce kıvranıyoruz ölüm gibi kaderi değiştiremiyoruz, başımıza ne gelirse razıyız. Umutsuzca sana kesilen cezayı ödemek öyle zor ki. Suçluysan kararı vereni suçlayamazsın ve en ağırıdır insanın kendini yargılaması. Dürüst olmak ilk kez bu denli canımı yakıyor. Keşke olmasaydı böyle, ne hata yapsaydım ne de bu bedeli ödeseydim, bende hiç istemezdim ki…

6 yorum:

  1. Hayran kaldım bir an sana, asla yapamayacağım bir şeyi yapmışsın, şu an da ne ceza çekiyorsun, ne kadar için yanıyor bilemem tahmin edemem ama o 'ya kendi duyarsa?' 'ya ortaya çıkarsa?' düşüncesinden daha iyidir eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dürüst olup söylemediğim her gün, her yüzüne bakışımda canım yanıyordu, utanıyordum. Söylersem her şeyi mahvedeceğimi de biliyordum ama bu yalanı da yaşayamazdım. Bu konularda hep gözü kara dürüstü oynadım ama ilk kez bu kadar zordu dürüst olmak :(

      Sil
  2. Olay neydi ki?
    Sanırım özel, ama yine de en iyisini yapmışsın için rahat olsun. Sırlarla, gizemlerle yalanla dolanla yaşamak daha büyük acı veriyor insana. Ki aslında cezanı onun gözlerinin içine bakarken fersah fersah çekmişsindir ama bunu anlatamazsın kimseye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olay özel bende kalsın ama sonuç onu kaybettim belki dönmeyecek geri :( Aynen öyle ama cezamı çektiğimi ve şu an çok daha beterini çektiğimi bilmiyor kimse.

      Sil
  3. Üzülme boşver anlıyorum ben seni, biz yaptıklarımızla zaten bir bedel ödüyoruz, ama bunu diğer insanların (bu gibi durumları yaşamayan, önyargılı ) anlaması çok zor.

    Her insan hata yapar. Yapılacak tek şey bunlardan ders çıkarmamız sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu deneyimle biraz daha büyüdüm, bu sefer dersimi çok iyi aldım ama fayda etmiyor işte. Bana tek bir çare kalıyor herkes için hayırlısı olsun diye dua etmek :)

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?