tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

5 Ağustos 2012 Pazar

Biterken En Güzel Hikayem


Biterken en güzel hikayem tutamadım, ellerim çoktan terk etmişti, aptalca ihanetler peşinde. Ama kalbim işte o dayanamadı bu gidişe, bu gece iki avuç dolusu kumla gömdüm kalbimi kimsenin bilmediği bir yere…

Duymadım hiçbir şey, bir tek şey kaldı aklımda “Olmuyor artık, seninle yapamıyorum.” Çok uzaklardan geldi ses “Gitmeni istiyorum.” Eşyalarımı nasıl topladım bilmiyorum. Bir sırt çantası ve iki poşet, doldurduğum anılar çok daha fazlası. Yol uzadı, yüküm ağırlaştı. Döndüğüm ev bomboş ve karanlık. Odama girdim, evine yeniden hoşgeldin dedim ve yığıldım. Hıçkıra hıçkıra ağladım tam bir saat, hiç durmadan her şeyimi boşalttım, gözlerim bile aktı gitti, bomboş kaldım ben bu gece. Filler tepişiyor yine göğsümde nefes alamıyorum, bu kez sokaklara atmak da istemiyorum kendimi çünkü artık dönecek evim yok, o yok artık. Bitti bu kadar zor bir kelime miydi yoksa ilk kez mi bu kadar derin anlamlı. Vücudumun her santimetrekaresi nasıl ağrıyor böylesine? Uyumak istiyorum ve uyanmamak. Yine o hiç umudumun olmadığı karanlık günlere uyanmak istemiyorum, istemiyorum depresyonlu hallerimi. Ama görüyorum olacakları. Yeniden hoşgeldin küçük kız umudunu kazanmak 1 yıl, kaybetmek 1 gün. Çok bile hayal kurdun sıra hayal kırıklıklarında, kocaman bir yalnızlık bekliyor seni ve kendini eve kapattığın günler. Yine aynalardan kaçacaksın, kendinden nefret edeceksin. Ne eski sen olacaksın ne de yeni biri, kaybolacaksın. Yine korkacaksın sevmekten, canının yanmasından. Ait olmamak için bir hayata direneceksin. Bağlanmayacaksın, sadakat duymayacaksın, tadımlık olacak her şey hayatında, boğulacaksın bu girdapta. Bu kez akıllandın oysa iğrenmemek için dokunduklarından, kaçacaksın erkekler familyasından ve sen zaten kızları da sevmezsin. Anlamazlar seni, anlatamazsın kendini. Yapayalnız kalacaksın. O hep korktuğun yalnızlık henüz 23’ünde bulacak seni. Bugün evsiz kaldın, yarın her şeyini kaybedeceksin...

Sustu bu gece karardı yine ay
Kaldı geriye cevapsız sorular
"Uyandığında onu ilk kim görecek?"
"Bıraktığım düşü kim büyütecek?"




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?