tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

8 Ağustos 2012 Çarşamba

Affet, Bugün Ölmek İstedim


Duydum ama işitmek istemedim her gün kendime tekrarladığım o iğrenç sözleri onun ağzından duymak istemedim. En büyük cezalandırma yöntemiydi, en küçülmüş insana bile edilmeyecek laflar. Can acısı katlanıyor, altında öyle eziliyorsun ki yok oluyorsun. Önce yürüdüm daha çok yürüdüm sonra duşa girdim uzun uzun yıkadım ruhumu ama duyduklarımın ağırlığı üstümden azalmadı bile. Başka yöntemim yoktu moral bozukluğuna o yüzden ben bugün ölmek istedim. Keşke, keşke azıcık cesaretim olsaydı bunu yapmaya hayatım boyunca 2. kez ölmeyi denedim, başaramadım. Yok oldum şimdi ben, tek ihtiyacım olan biraz cesaret…

4 yorum:

  1. cesaret lazım evet,ama kendimizi yok etmek için değil,kendimiz olarak var olmak için cesaret lazım..umarım o cesaretini kaybetmezsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya artık kendim olamıyorsam, çoktan kaybetmişsem ve eskisi gibi olamıyorsam bir türlü. Aslında ben hala eski ben olacağıma inanıyorum ama benden başka kimse inanmıyor :(

      Sil
  2. Pukiii.:(
    'Ölümden başka her şeyin çaresi var' diye boşuna dememiş eskiler, ölsem ben ölürdüm inan bana üzerimde o kadar fazla yük var ki... Ama hala suya düşmüş sinek gibi çırpınıyorum, sende çırpınmaya devam et, eğer başaramayacak olsaydın bugün o denedeğin şey olurdu, ama bak yapmamışsın sende içten içe güveniyorsun kendine, hala umudun var, her şey bir şekilde yeniden düzelebilir. Ya da siler başka yeniliklere adım atarsın...

    Tabii sorunu bilmediğim için biraz yüzeysel konuşmuş olabilirim ama unutma hiç bir şey senin canından değerli değil. Ne zaman istersen konuşabiliriz, anlatmak istersen dinlerim.

    Lütfen bir daha deneme öyle şeyler, bununla kendini değil sevdiklerini cezalandırırsın ancak.

    Sadece gülümse, ve acılarınla dalga geçmeye bak.:)
    Anca öyle unutuluyor hepsi.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeniden başlamak beni ürkütüyor, geçen seferle aynı aşamaları geçeceğim ve sonunda yine aynı yere geleceğim ondan korkuyorum aslında. Geçen sefer beni korkutan arkamda bırakacağım beni çok seven ailemdi yine aynı şeyden korktum aslına bakar. Kendim için yaşamayı çoktan bıraktım da ben artık başkaları için yaşıyorum bu ait olamadığım hayatı.

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?