tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

18 Temmuz 2012 Çarşamba

Günler Bizi Kovalarken...


Temmuz da biterken henüz başlayamadığım ama nerdeyse bitmiş bir yazın orta yerindeyim. Bir türlü sevemediğim bir şehirde, hiç geçmeyecekmiş gibi bir yorgunlukla, belirsiz bir geleceğe doğru yol alıyorum. Yazmadığım onlarca yazı var aklımda, aylardır anlatmıyorum ki… Okul bitecek mi, uzayacak mı düşüncesiyle stres dolu günler geçirdim, sevgilim askerden döndü onu bile tam yaşayamadım, büyük bir tempoyla staj, tek ders sınavı koşuşturmacalar yaşadım ve bu arada hem abimi hem de kuzenimi evlendirdim. Abim evlendi artık odam var benim de evde dedim, dedim ama evde de durmak kısmet olmadı. Memleket, Ankara ve Eskişehir arası mekik dokudum yaz başından beri, inanın kaç kez gittim geldim sayısını bende bilmiyorum. Okul bitti, staj az kaldı sonunda vuslata eriyorum, diplomamı almama çeyrek kaldı yine de ben hala rahat değilim ama bir o kadar da rahatım. Şu an tek derdim staj raporunu bitirdikten sonra Ankara’da kalmak için bir bahane bulmak ve sevgilime kavuşmak. Ahhh doyamıyorum bu aralar Cio Çocuk’uma, özledim, çok özledim. Galiba bu kez gerçekten güzel günler beni bekliyor, iş filan da aramıyorum nasıl olsa, kulaklarımı tıkadım ben dinleneceğim. Oradan konuşması kolay son 6 yılı benimle yaşasaydınız, hak verirdiniz o yüzden susun karışmayın bu hayatı ben yaşadım bu kararı da ben verdim.  Alarm kurmadan uyuduğum sabahlar yaşamadan, bir şeyler yetiştirme kaygısı taşımadan yaya yaya yaşamadan birkaç ay dinlenmezsem ömür boyu affetmem kendimi. Sereceğim kendimi Ciocuğumun evine, tek kaygım yemek ve ütü yapmak olacak, istedim olacak…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?