tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

31 Temmuz 2012 Salı

Bugün Günlerden İzmir


İzmir’i özledim bugün, öyle böyle değil ilk otobüse atlayıp gidesim, doya doya havasını içime çekesim geldi. Bu aralar adı çok geçer oldu, kısacık süren güzel günlerimi çok andım. Andım, yüzümde tebessümle…




Nasıl da güzel şehirsin sen İzmir, ben bugün seni çok özledim. Hayallerimin başkenti seninle birlikte soldu tüm çiçekler. Özenle kurduğum o çeşitli hayallerimle aramda onlarca kilometre, umudumsa çoktandır bana yarenlik etmiyor bu yolda. Mutsuz değilim de buralarda, sevmiyorum be bu şehri, sevemiyorum. Ankara soğuk ve yalnız. Tek bağım kalpten bu şehirle, bir tek o var beni bu iğrenç şehre bağlayan. Gidelim buradan diyorum da ona, nereye artık bende bilmiyorum İzmir, hayallerim çoktan yıkıldı.
Şehirler geçtim sayısız, hepsinde seni aradım İzmir. Ama olamadılar sen kadar, ben seni görmeden sevdim hayalimdeki seni sevdim ve sen beni hiç yanıltmadın. Nasıl da çok korkmuştum ilk kez sana gelirken, ya hayallerimdeki gibi değilsen, sevemezsem diye, ama sen beni hiç hayal kırıklığına uğratmadın. Tam da düşündüğüm gibi, tam da istediğim gibiydin. Onca şehir gördüm ama bir şehir gördüm ki “İşte budur, burada yaşamak istiyorum.” dediğim, teksin hala içimdesin. En sevdiğim şehir diyorsam hala sana kaybettiğim tutkumsun. Kısacık buluşmamızın sonu upuzun bir ayrılık İzmir, yolum düşmüyor artık sana. İnan bugün seni çok özledim…

2 yorum:

  1. pukidiki yaa oyle deme bak burda her zaman acik bir kapi var sana izmirde unutma:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım İzmir artık benim için sürekli özlediğim şehir olarak kalacak, oysa ben orada yaşamak ve yaşlanmak isterdim...

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?