tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

16 Temmuz 2012 Pazartesi

Adı Aşk


Sıcacık bir hayata dokunuyorsun, yakıp kavuruyor tüm bedenini. Seviyorsun, aşık oluyorsun, büyük bir tutkuyla onu istiyorsun, ayakların yerden kesiliyor bazen nefesin bile… Tamamen teslim olmak istiyorsun o adama ama bir yanın özgürlük çığlıkları atıyor, hata yapıyorsun ama yine de vazgeçemiyorsun. Aşk mutlulukla mutsuzluk arası dengesizlik hali, saniyesi saniyesine tutmaz ki.
Gözlerinde kaybolmak istiyorum, kalp atışında nefes almak istiyorum, iç içe geçmek istiyorum ayrılmamak öylece kalmak. Tüm dengemi alt üst eden karma karışık duygularımla tamamen o olmak istiyorum içinde yok olmak ve yeniden doğmak istiyorum, bambaşka bir ben ama tamamen aynı ben.
İç içe geçmiş tüm duygularım, benliğim ve bana ait olan her ne varsa. Hayatım hayallerimin çok dışında yol alıyor ve ben ilk kez şikayet etmiyorum, mutsuz değilim; tam tersine öylesine mutluyum ki… Çok benimsediğim evimizde, onunla birlikte bir ömür geçirebilirim ve hiç sevmem dediğim çocukların hayalini kurabilirim. Mutlu bir aile resmi çizebilirim kafamda tıpkı ona benzeyen çocuklarım ile, dünyanın geri kalanını önemsemeden içinde sadece onların olduğu bir hayat. İlk kez böylesine bir hayata dahil olmak istiyorum, o hep kaçıp gitmek isteyen, hayal kuramayan tarafım sustu. Yapılacak çok işim, gidilecek çok yerim var diyen kız kayboldu. Artık yapılacak işlerim hayallerimden çok başka, gidilecek yerlerime onsuz yolum da isteğim de yok. Bilmediğim bir şehre ortasından dalıp, sokaklarında tek başıma değil onunla kaybolmak istiyorum artık. Ben ilk kez çift kişilik bir hayatın hayaliyle yanıp tutuşuyorum…

2 yorum:

  1. yazdıkların çok güzel insan böyle şeyler yaşamayı istiyor özlüyor sanırım . ben bu yazdıklarını yaşadığım için şanslıyım sanırsam . sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel duygular, insan ömrünce bir kez tatmalı ve mümkünse hiç kaybetmemeli. Bu duyguları yaşadıysanız gerçekten hayatı yaşamışınız demektir ve oldukça şanslısınız.

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?