tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

24 Haziran 2012 Pazar

Şehirler Geçiyorum


Şehirler geçiyorum bir hayalet gibi sessizce… En yakınlarım dışında kimseye haber vermeden geleceğimi, sanki hep oradaymışım gibi laf arası söylüyorum ben şimdi şuradayım, buradayım.
Konuşmak istemiyorum bu aralar sadece susmak, susmak... Bir tek Cio Çocuk’uma konuşuyorum bolca, kalan son enerjimle. Yüzüne her baktığımda alıp içime koymak istiyorum ya onu işte o an enerji patlaması yaşıyorum belki de.
Yapayalnız hissediyorum kendimi, geçtiğim o koca şehirlerde. Ait değilim içinden geçtiğim hayatlara. Ondandır dünyanın geri kalanına arkamı dönüyorum bir onun yüzüne bakıyorum derin yalnızlıktan kocaman bir bütünlüğe geçiş yapıyorum.
Duygularımı yitirmişim çoktandır, baktığım hiçbir yüzde hiçbir şey hissedemiyorum. Sadece Cio Çocuk’umun yüzünde kalbimin atışını duyuyorum. Bazen soruyorum kendime ben yaşıyor muyum? Hissiz, sessiz, aidiyet duygusundan uzak… Sönmekteki nefes gibi solup gidiyorum şehirlerarasındaki yollarda.
Neden böyle oldum bilmiyorum, niye yine bana her yer uzak? Ne bir dostum var içimden geçenleri anlatabildiğim, ne yargılamayacak tanıdıklarım, ne bağışlayacak akrabalarım… Bana her yer ve herkes uzak ve ben buna bile üzülmeyecek kadar hiçbir şey hissetmiyorum. Hiçbir şey umurumda değil bir o olsun yanımda yeter…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?