tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

11 Haziran 2012 Pazartesi

Git!


Git dedi eşyalarını da topla, bir daha gelme… 
Anlık öfkelerle kırıyoruz birbirimizi, yaralıyoruz ve bir özürle geçer sanıyoruz. Kulağımı tıkıyorum bağırarak söylenenlere, duymazdan geliyorum kırıcı sözleri. Son zamanlarda etrafımdaki herkes düşünmeden kırarken kalbimi, yok sayıyorum duyduklarımı. Çünkü duyarsam gururuma yenilirim, çünkü bir anlık öfkemle çeker giderim ve ben çarptığım kapılara hiç geri dönmedim. Yavaşça kapıyı çekip gitmeyi seçtim, bir gün çok özlersem, geri dönersem kapıyı çalacak yüzüm olsun diye. Ama ben sevdiğim zaman gururum hiç umurumda olmadı.  Dünyayı bile yakacak kadar çok sevdim, sonsuz ve sınırsız sevdim büyük bir tutkuyla. Git derken kal duymayı bekledim, kaldığımda kendimden nefret ettim ama yine de duymadım kötü sözleri, ben çok sevdim…

4 yorum:

  1. :( anlık öfkeler boşuna kırıyoruz birbirimizi hayat o kadar kısa ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatın kısacık olduğunu unutuyoruz, sanki sonsuza kadar varız ve tamir etmeye zamanımız yetermiş gibi... Peki ya kapanmayan yaralar kalırsa geride?

      Sil
  2. "ama ben sevdiğim zaman gururum hiç umurumda olmadı." , "...Git derken kal duymayı bekledim" ne de güzel olmuş bu kısacık yazı^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle değil midir zaten bir tek sevince gururumuzu hiçe sayarız ve en çok o zaman yaralanırız. Beğenmenize sevindim teşekkürler :)

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?