tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

5 Haziran 2012 Salı

Dünyanın Gailesi


Finaller, projelerin raporları, bitirme sunumu ve jürisi, mezuniyet balosu ve son olarak da bugün kep töreni… Üç nokta koyuyorum çünkü okuma sevdası bitmez, okul bile biter ama extra projeler bitmez. Koşuşturmaktan tahmin edemeyeceğiniz kadar yoruldum, şu an bu yazıyı yazmaya bile vaktim yok aslında. Bursa yollarına düşmeden buraya uğramayı umuyorum. Dönüşüm muhteşem bile olamayacak çünkü hala vakit yok hala yok der bir süre daha veda ederim…

OKUYOM BEN YA!!!

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkürler, umarım umduğum gibi biter her şey ve yeni başlangıçlar yaparım :)

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?