tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Haziran 2012 Salı

Bırakma Beni


Her gün biraz daha sevmek istedim seni, cebimde iyi ki tanımışımları biriktirmek istedim. 24 saat dip dibe geçirelim de sıkılmayayım istedim, gözlerine baktığımda tüm yalnızlığımı unutayım istedim, adım atarken senin her zaman arkamda olduğunu bileyim istedim. Depresyonuma pul biber değil kahkahalarıma sebep ol istedim, geceleri yastığıma döktüğüm gözyaşlarını katlayan değil kurutan ol istedim.  Yüzümdeki gülümseme ol istedim, yarından umudum, varlığıyla yetenim.  Aradığım iç huzurum, gözlerimdeki ışıltı, yaşama sebebim, hayatımın anlamı… Milyonlarca anlam yükledim sana bir de sonsuz sevgi. Sadece çok sevmek istedim seni, dün ve bugünden arınıp yarınlar olmak, ben ve seni bırakıp biz olmak istedim. Yalnızca seni istedim tüm kalbimle…

BENİ BIRAKMA…

2 yorum:

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?