tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

3 Mayıs 2012 Perşembe

Yeni Bir Hayat


Siz de merak ediyor musunuz bazen farklı olanı? Hayatınızdakilere sıkı sıkıya sarılıp, onlarsız olmak istemezken bir yandan da değişik olana kapılıp gitmek istiyor mu ruhunuz? Merak ediyor musunuz yeni hayatları, yeni birilerini, yeni günleri. Görmediğiniz yerler, izlemediğiniz manzaralar, gülmediğiniz muhabbetler, sessizliğin huzuru, karmaşanın boşvermişliği çağırıyor mu sizi de uzaklardan?
Bazen gitmek istiyorum yeni bir yere, daha önce yaşamadığım bir hayata, sıfırdan başlamak istiyorum, yeni insanların içinde, yeniden tanımak istiyorum kendimi, baştan yazmak istiyorum hikayemi. Neden bilmiyorum ama uzun süre kalmak istemiyor bedenim aynı yerde. Uzaklar çağırıyor beni ama korkuyorum elimdeki güzel şeyleri bırakmaktan. Aklım kaçıyor bazen uzaklara, bedenim burada aklım başka yerlerde, başka hayatlarda… Bir hayata sabitlenmek huzursuzluk yapıyor bende, yapışıp kaldığım hayat fazla geliyor bazen, özgürlüğe kanat açmak istiyorum. Ama sonra, işte sonra korkuyorum bırakıp gitmek korkutuyor, güzel olacağı garanti olmayan günler korkutuyor. Biliyorum ki sıfırdan başladığım hayatta da başladığım yere döneceğim. Çünkü ben sabit duramam yine sıkılırım, sahip olmak için can attıklarım yine yitirir değerini benim gözümde. Yine gitmek isterim; gidemem, gidersem pişman olur ama dönemem. Ait olduğum hayatta nefesim kesilir ama ölemem. Çakılı kalırım bir hayatın içine. Sonra işte sonra bir hayal kurarım hep gitmek isteyip de gidemediğim yerleri düşünür yeni bir düşe dalarım. Düşümde yeniden yazarım kendimi…
Belli olmaz ama bazen öyle bir an gelir ki nefes alamadığımdan ölürüm. İşte o an kaybedecek bir şeyim yoktur tüm cesaretimle çeker giderim, sıfırlarım hayatı. Bilmezsiniz yapmadığım şey değil. Bir gün rüzgar eserse, hava güzel olursa, martılar kanadını benim için çırparsa, güneş bana gülümserse ve bahar gelirse yüreğimin orta yerine ben giderim o çok istediğim uzak yerlere…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?