tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

18 Mayıs 2012 Cuma

Penceremde Huzur

Benim her yerde arayıp da bulamadığım o huzur penceremin mi önünde? Bu kedinin yağmura huzur dolu bakışlar attığı pencere benim değil mi, bu kadar mı yabancılaştım kendime?




Penceremde kediler her zaman ama bu dünkü huzur dolu bakan değil ne yazık ki…



Aramızdaki cam mı engel ortak olmama keyfine yoksa çizdikleri görünmez sınırlar mı? Kedicik kay azıcık yana, ver oradan da biraz huzur içime içime. İnan çoktandır bunu arıyorum, her yere baktım, bulamadım. Gözümün önünde duruyormuş, gönül pencereme bakmadım ondandır. Ne de güzel yağıyor yağmur. Bak şuradaki ıslak saçlı kız çocuğu benim içimdeki, o da kayıptı çoktandır. Yağmuru bekliyormuş kerata yine fırlamış dışarı. Yağmura açtığı yüzünde seninki gibi huzur var bak görüyor musun? Bir de belli belirsiz gülümseme, ne de çok yakışır kendisine.
Hava sence kaç köşeli nedir bu boğazımı kesen nefes? Yağmur işte yağmur, onu da mı kesiyor neden süzülüyor penceremden? Göremiyorum kaplamış bir gri bulut yağmur damlalarının ardını. Dün gitti, bugün bitti yarın ise kör karanlık. Ama işte tam burada yanında açarsan bana da yer umudumun ışığını yakarız geleceğe. Yağmur söndürür ama olsun bir daha yakarız, ben denemekten hiç vazgeçmedim ki. Ah kedicik bu şehrin havası ağır bize, ben dönüyorum kendi içime, elbet bulurum yolumu…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?