tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Mayıs 2012 Salı

Özlem Sona Ererken


Cio Çocuk’um 17’sinde terhis oluyor peki ben ne yapıyorum, heyecanlı mıyım? Oldukça çok. Özledim mi? Nasıl özlemem. Peki neden korkuyorum? İşte onu bende bilmiyorum.
Biz ilk kez 18 Mayıs gecesi buluşmuştuk, demiştim ya Bahar ve Şarap başımı döndürüyordu o gün, peki ya hala aynı mı? Evet aynı, hala başım dönüyor, ama ben korkuyorum o günkü heyecanı yakalayamamaktan. Bu ilişkinin içine öyle zor girdim ki… Bir yanım korkuyor, kendini kaptırmak istemiyordu, bir yanım ona doğru koşmak istiyordu. Sonuç olarak başladık hangi tarihte başladığımızı bile bilmeden. Birlikte çok güzel zamanlar geçirdik, gideceği düşüncesiyle biraz buruk geçse bile. Son birkaç yıldır çok garip olaylar yaşadım, kah güldüm kah ağladım, bazen umudumu kaybettim bazen gücümü. Hayattan müsaade isteyecek raddeye geldim 2 kez ama denemedim bile. Çünkü ben güçlüydüm, çünkü annemin çocukları her şeyi hallederdi bir hayal kırıklığına daha gerek yoktu. Ama işte benim de bunları yaşarken güç almak isteyeceğim insanlara ihtiyacım vardı. İşte 1 yıldır bu gücü Cio Çocuk’umda buluyorum. Uzun zamandır mutlu olmadığım kadar mutlu oldum onunlayken. Bir de şu askerlik olmasaydı… Birlikte olduğumuz zamanın çoğu ayrı geçti, başlarda dayanamayacağım sandım ama şaka maka aralıktan bu yana kaç ay geçti ve ben alıştım yokluğuna. Kısacık telefon konuşmalarına özlemimi sığdırmaya alıştım. Bıraktığı gibi miyim hala? Yok hayır pek sayılmaz, her gün her saniye değişiyoruz, bende değiştim elbet ama iyi yönde mi kötü yönde mi kim bilir? Korkuyorum işte bende bıraktığımız gibi çok güzel kalmamışsa her şey diye. Korkuyorum her şeyden…
Az kaldı yakında buradasın Cio Çocuk, ne olur her şey aynı kalmış olsun, bizim masalımız hep mutlu olsun…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?