tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Mayıs 2012 Pazar

Mutlu Aşk Yoktur


Ben bile güvenmezken kendime bana güven diyemem ki kimseye…
Çünkü ben olmayacak kişilerden yardım bekledim, yardımların hiç gelmediği gecelerde bana uzanan beklenmedik elleri ittim. Çünkü ben istediklerimi almayı beceremedim, aldıklarımla yetinmeyi de bilemedim. Çünkü ben ne sevmeyi becerebildim ne de sevilmeye razı olabildim. Hepsi benim olsun istedim, her şeyi istedim kendimden hiçbir şey vermedim. Bazen bencilce bazen egoistçe… Yalnızlıktan, sevilmemekten korktuğum kadar sevmekten de korkmasaydım eğer belki mutlu olabilirdim. Böyle acemice korkakça sevmek yerine daha fazlasını yapabilseydim belki bende hep gülebilirdim. Üzgünüm beceremedim…
Hani diyor ya o sevdiğim şarkıda “Sonunda elimde kalan bir avuç hüzün ve keder…”



Hep Zülfü’den dinlerdim yıllardır ama bu da hoş olmuş listeme eklendi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?