tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

17 Mayıs 2012 Perşembe

İçimde Yağmur Damlaları



Yağmur damlaları süzülüyor gönül penceremden, derinlerimde birikiyor, acı akıyor içimden… Tam anlamıyla mutlu olmayalı bir ömür geçti sanki, güzel günler bir hayal gibi canlanmıyor bile gözümde… Sitemim var hayat sana, sanma ki isyan ediyorum bu sadece sitem. Herkese bir yerden alıp bir yerden verirken, muhteşem dengeni her yerde gösterirken bana hiç uğramayışından şans meleğinin.
Yağmur kokuyor sokak, yağmuru görüp dışarı fırlayan çocukluğumun sucuk gibi ıslak saçları ve toprak kokuyor. Hayal meyal geçmiş, belki de camdaki yağmur damlalarında suç, görünmüyor geride bıraktığım günler. Ben gereğinden mutlu bir çocuktum diye mi mutsuzum şimdi, söyle hayat o çizgiden saptığımız günden beri beni bu derin karanlığa gömüşün neden? Bakmayacak mısın bir daha yüzüme? Ne yaptım ki sana bu kadar bitmez tükenmez dertler layık gördün bana? Minicik bir gülümsesen güller açardı yüzümde, çok mu geldi bir kere olsun bana da yüzünü çevirmemek? Kocaman bir kalbim vardı odalarını hiç dolduramazdım ben, doldurduğun karanlıkta çürüdü gitti. Bırak insanı, kuşu böceği de severdim, kendimi bile sevemez oldum şimdi. Sanır mısın sürgün uzaklarda, bazen kendine bile sürgün insan, hiç olmak istemediğin hikayede tutsaksan. Parça parça yerken kendimi ışıksız gecelerde, tek duamdır kabul et. “Allah’ım ya beni çek al buradan ya da sabrını ver bu dolduramadığım çilenin. Yaşamak nefes almaksa ben onu bile almıyorum çoktandır, bana yardım et…”

2 yorum:

  1. Bence bu kadar isyankar olmamalısınız. Evet, zorluklar olacaktır hayatta, ben de su sıralar pek iyi günler geçirdiğimi söyleyemem ama hayat devam ediyor. Umutla devam etmeli. Tevekkülle her seyin üstesinden gelebilirsiniz. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok isyan değil benimki yalnızca sitem, uzun zamandır sürekli kötü giden kaderime sitemim var. Ama hala umudum var bir parça, burada değilse de başka bir hayatta bende alırım elbet dualarımın sonucunu...

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?