tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

7 Mayıs 2012 Pazartesi

Hayallerini Gerçekleştir(eme)dim


Belki küçücükken başladın benim yerime hayal etmeye. Boyumdan büyük hayallerim senin sevgisini aşıladığın o kitapların eseriydi. Benim hayatım üzerine bir sen hayal kurdun bir de ben…
Elimden tuttun bir adım attırdın hızlıca ayağa kalktım, renkleri ve perspektifi öğrettin sonsuz resimler yaptım, harfleri öğrettin ben çok çalışkan oldum, ilk kitabımı hediye ettin kocaman bir kütüphaneye sahip oldum. Kendin gerçekleştiremediğin hırslarını bende büyüttün, belki de üç çocuğun içinde en az huyu sana benzeyenim ama ben senin hırslı yanındım. Abim yardımsever atılgan yanındı, kız kardeşimse merhametli yanın ve ikisi de hem birbirlerine hem de sana çok benzerlerdi. Ben hep farklıydım, senin tam zıddın kötümser, depresif, inatçı… Farklıydım işte diğer iki çocuğun gibi herkes tarafından sevilen biri değildim. Onlar gibi hiçbir şeyi beceremedim bende sadece derslerimde başarılı oldum seni öyle mutlu ettim. Ben bir hayal başlattım sen büyüttün, kazanacağım okullar, master yapacağım ülke, kariyer planlarım… Ben istedim sen mutlaka yapacaksın dedin, daha çok istedin. Öylesine hırslıydım ki hepsini yaparım sandım çünkü bu benim tek yeteneğimdi. Olmadı ama anne, hayatta tek başarılı olduğum konuda çok fena tosladım, üzgünüm seni hayal kırıklığına uğrattım. Şimdi ben hayallerimden kilometrelerce uzakta öylece çırpınıyorum, tek sahip olduğum can simidim yok batıyorum. Sonsuz bir denizde hiçim. Daha dizmeyi bitiremeden yıkılmış domino taşları gibiyim, sonuca ulaşamadan yerde. Hükmen mağlubum oysa ben sana atfedecektim bütün zaferlerimi, benden desteğini hiçbir zaman esirgemeyen, her basamakta arkamda duran annem için hepsi diyecektim... Olmadı işte başaramadım bu kez, sana layık bir evlat olamadım… Söylesene şimdi anne, birlikte büyüttüğümüz hayallerimizin kırıkları batarken her yerimize bundan sonra ikimiz için ne isteyeceğiz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?