tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

20 Mayıs 2012 Pazar

Denemekten Hiç Vazgeçmedim


Kaç kez denedim kaç kez yenildim, olsun yine denerim yine yenilirim. Bu kez daha büyük yenilirim…
İsyan halindeyim çaldığım bütün kapılar yüzüme kapanırken, hayatım hayallerimin tersine bir akış izlerken, onca yıldır emek verdiğim sahip olduğum tek başarım bir hiçe dönerken ve şanssızlığım beni hiç yanıltmazken elimden daha fazlası gelmiyor. Hiçbir şeyi kolay elde etmedim ki bu hayatta benim için hepsi zordu, hep özendim şanslı insanlara işlerinin tıkırında ilerleyişine. En basitinden kendime küçücük bir tatil vermek istediğimde bile özenle gelip haftasonuna bir iş koyuyorlar, iki tane kötü dersim oluyor finallerin ilk gününe ikisini birden koyuyorlar, tam sınav dönemi hasta oluyorum, aynı gün bütün arkadaşlarım dışarı çağırıyorlar ama önemli bir işim oluyor 1 hafta sonra ise herkesin işi var. Bütün hayatım böyle geçti benim, öss’den 2 hafta önce serum yiyecek derecede hasta olduğumu 1 hafta yataktan çıkamadığımı kimse bilmez. 23 yaşında hala uçağa binmediğimi, ne zaman binmeyi düşünsem bir aksilik çıktığını kimse bilmez. Olumsuz düşünüyorsun ondan oluyor derler oysa hayaller gerçekten istenildiği ve beklenildiği için kurulmaz mı? Bütün kalbimle istediğim onca şey elimde kaldı, o çok istediklerim aradan çokça zaman geçince anlamını yitirdiğinde gerçekleşti. Benim bütün hayatım tam bir hayal kırıklığı oldu, hayat bana hayal kurmamayı plan yapmamayı öğretti. Ne olduğunu bile anlamadan büyük bir kaosla ilerliyor hayatım, istediğim ve beklediğimin çok dışında ben bile fark etmeden. Ne zaman başlıyor ne zaman bitiyor, ben ne zaman istemiştim, ne zaman vazgeçtim bilemeden. Nerde başlıyorum nerede bitiyorum bende bilmiyorum ama hep deniyorum, ben denemekten de yenilmekten de hiç vazgeçmedim, umudumun tükendiği anlarda bile hep denedim. Ne demişler denedim yenildim, olsun yine denerim yine yenilirim. Ama bu kez daha büyük yenilirim…



2 yorum:

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?