tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

18 Nisan 2012 Çarşamba

Topuklu Ayakkabılarım



Bazı erkeklere göre seksi bazılarına göre iğrenç olan topuklu ayakkabıların hastası oldum son zamanlarda. Bu aralar o kadar çok aldım ki herkesten saklayıp tek tek çıkartıyorum ortaya sanki eskiymiş gibi çaktırmıyorumJ. Nereden çıktı bu hastalık derseniz mezun olmaya yaklaşıyorum resmi hayata merhaba deme zamanları yaklaşıyor. Okulda da o kadar çok proje yapıyoruz ki sunumlara çıkarken o günlük öyle giyinmek bana garip geliyordu, ondandır bende genel halime yansıttım, daha şık giyinmeye çalışıyorum. İşin bir de şu boyutu var ki CanDost hariç bütün arkadaşlarım benden kısa olmasına rağmen giyip benimle aynı boyda oluyordu yetti artık dedim bende en rahatından topuklu ayakkabılar almaya başladım. Şimdi kızıyorlar zaten uzunsunuz siz niye topuklu giyiyorsunuz diye ama bunu hak ettiler benceJ. Birçok sebep bir araya geldi ve ben taktım işte topuklu ayakkabılara ama işin asıl ilginç olan kısmı fark ettim ki insanların acayip dikkatini çekiyor bu meretlerin çıkardığı ses. Okulda, caddede, sokakta insanların dönüp baktığını fark ediyorum bazı bazı. Geçenlerde apartman görevlisi tam kapıyı açıyor bende eve doğru ilerliyorum dönüp dönüp bakıyor ama hava kararmış yüzümü seçemiyor bir türlü belli, kapıya kadar geldim ve dedi ki “Ben de kim diye bakıyordum, topuk sesiniz çok dikkat çekiyor.” Gariptir ama utandım ne diyeceğimi bilemedim. Bu adamın bazen dedikleri bir ilginç oluyor zaten ne tepki vermelisin, bilemiyorsun J. Sonra başka bir gün akşamüstü, hava karanlığa gömülürken, hafif çiseleyen yağmur altında, her zaman geldiğimin tersi yönden upuzun sokağı yürüyorum. Biraz ağırlık var üstümde, uzun zamandır dinlenmeden her yere, her şeye koşmaktan kaynaklı yorgunluğumla eve doğru yol alıyorum. Ayağımda yine topuklu ayakkabılarım, ritmik bir sesle şaşırtıcı bir şekilde bomboş olan sokağımızı boydan boya yürüyorum. Yorgunum fakat dik yürüyorum, topuklu ayakkabıların öyle bir özelliği var dik duruyorsun. Hayata rağmen dik durabiliyorsun işte belki de en çok bu yüzden seviyorum, kendine güvenmediğin o anda bile öyle kendinden emin görünüyorsun ki bu izlenimi vermek için her şeyi yaparım. Hafif bir yağmur yıkarken yüzümü sadece topuk seslerim yankılanıyor sokakta ve benim hoşuma gidiyor: Uzun, yalnız bir sokak, topuk sesleri ve güçlü bir kadın…

4 yorum:

  1. bende topuksuz yaşayamayanlardanım. herşeyden vazgeçerim topuklu ayakkabılarımdan asla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeldir topuklu ayakkabı kadına yakışır :)

      Sil
  2. merhaba blogunu yeni keşfettim
    üyenim
    ben de beklerim bloguma
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldim, gördüm, beğendim ;)
      Sevgiler...

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?