tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Nisan 2012 Perşembe

Bloğum 1 Yaşında!



En sevdiğim aydı nisan… Yağmurlarını sevmiştim, bahar havasını sevmiştim belki nisanda doğduğumdandı ama 12 aydan en çok onu sevmiştim. Ta ki geçen yıla kadar. İlk kez bu kadar kötü şeyler hediye etti nisan bana, hiç istemediğim bir geçiş süreci yaşattı. Git geller, kendimle hesaplaşmalar, ağlama krizlerim ve tüm bunlarla bir başıma baş edişim... Kimseye anlatamadıklarım, içimde büyüyen dertler, nefes alamaz hala gelişim… İşte o yılın o ayı ben PukiDiki’ye dönüştüm. Uzun zamandır PukiDiki idim, yıllardır saçma sapan sitelere üye olurdum bu isimle ama ilk kez takma isimden öte tüm ruhumla ona dönüştüm, öyle aştım dertlerimi. Nisan kötü şeylerle birlikte bana bloğumu armağan etti, bir kuyunun dibine doğru yol alırken çekti aldı beni. 26 Nisan 2011, en karanlık günlerden birinde kafamda parlayan bir ampülle hemen şimdi bir blog açmalıyım dediğim ve iyi ki de yaptığım gün. Bugün bloğum 1 yaşında! Bir annenin çocuğunun ilk doğum gününü kutlaması gibi heyecan yaptım J Sevgili bloğum seni ben büyüttüm, mutluyken seninleydim üzgünken seninleydim bu bir yılda en büyük desteğim sendin. Bundan sonra da kolay kolay vazgeçmem senden bilesin. Belki ilk günler kadar sık yazmıyorum, eski yazı stoğumun çoğunu erittim ama olsun ne zaman karışsa içim ilk sana koşarım. Sensiz aşamam artık hiçbir şeyi ve yokluğunda boşuna geçmiş onca zaman bilesin. Hala umudum varsa, her şeye rağmen yaşayabiliyorsam, sıfırdan başlamaya cesaret edebiliyorsam, sahip olduğum her şeye şükrediyorsam bunda etkin büyüktür. Çünkü ne zaman canım acısa açıyorum seni okumaya başlıyorum ve diyorum ki “ Bak bunları sen yaşadın, hangisinin acısı hala içinde? Geçecek hepsi daha öncekiler gibi, sabret!” Sabrediyorum, yazdıkça eritiyorum dertlerimi, seni büyütüyorum en çok da ben büyüyorum. Beni yazmaya cesaretlendirdiğin için, canım her yandığında yazıp rahatlamamı sağladığın için teşekkürler. Keşke mutluluğumu paylaşmak için katılsaydın hayatıma ama böylesi de güzel inkar edemem.  Bugün 1 yaşındasın bloğum, iyi ki varsın iyi ki eşlik ediyorsun bana hayat yolunda…

8 yorum:

  1. nıce nıce yıllara blogunun 1.yılı kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğum ve ben teşekkür ederiz :)

      Sil
  2. 1.yılın kutlu olsun :D iyiki tanımışız seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler yazılarımızla birlikte nice yıllara :)

      Sil
  3. blogunuzun 1.yaşı kutlu olsun ;) takipteyim, bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler...

    http://bensukaya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, hemen bakıyorum blogunuza :)

      Sil
  4. Bence yazarlar ve blogları bir bütündür :) O yüzden senin de doğum günün kutlu olsun PukiDiki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bende nisan doğumluyum zaten çok ortak yönümüz var bloğumla :p Hepimiz iyi ki buradayız :)

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?