tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

10 Nisan 2012 Salı

Asosyallik


Bu kendini eve kapatma işi hiç hoşuma gitmemeye başladı, öyle sıkılıyorum ki… Hava da soğuk, çıkıp yürüyemiyorum da okuldan eve, evden okula. Hani görüyorsun dışarıda bir hayat akıyor eskiden ucundan kıyısından takılırdım. İnanın öyle sürekli gezen biri de değildim, üniversiteye başladığımdan beri genel olarak çoğu zaman sevgilim vardı zaten. Bir de öyle bir şansım vardır ki arkadaşlarımın bile dalga geçtiği, yakınları uzak yaparım ben. Kim giriyorsa hayatıma bir bakıyoruz ki şehir değiştirmesi gerekiyor bir sebepten. Çok alışkınım yani uzun mesafe ilişkisine, ama şöyle sevgilimle birlikte gezemedikten sonra neye yarar ki? En mutlu anında yanında yok, en kötü anında yok. Üniversite hayatımın çoğu böyle heba oldu resmen, asosyal geçirdim yahu. Hadi dersler yoğunken fark edilmiyor da böyle dönem başlarında stresim henüz başlamamışken, tam kafa dağıtılacak zamanda eve kapanmak ne kötü. Sinemaya bile gitmiyorum düşünün yani. Eskiden kızlar gecesi yapardık 5 kız atardık kendimizi dışarıya o da bitti. Bazıları koptu, bazısı okulu bitirdi telaşede, bazıları da sevgili yaptı bizi unuttu. (Benim de sevgilim var evet ama şu an burada değil, sonuçta ben dahil değilim buna J)
İnsanın gezmeye ihtiyacı oluyor yani böyle. Zaten öyle dağıtınca eğlenen insanlar değiliz, hanım hanımcık eğlenirdik biz, özledim o günleri. Neyseki sabırlı bir insanım Cio Çocuğu bekliyorum, bir gelsin benimle sosyal hayata karışacak yoksa ben bu kadar asosyal patlayabilirim J
                                                                                                                                      9.02.2012



P.s: Yazdım çizdim henüz olmadığına karar verdim, eskilerden bari bir şey koyayım dedim. Aslında sosyal değilim bu aralar en azından kız kıza takılmalardayız birkaç haftadır J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?