tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2 Nisan 2012 Pazartesi

1 Nisan Şakası Ben!



İşte bu da pastam, en sevdiğim frambuazlı J



Bugün yani 1 Nisan benim doğum günüm, evet klişe tepkileri duyuyorum “Şaka gibisin!” Bir ömür bu sözleri duydum evet artık doğum günümü söylerken ben ekleyeceğim sonuna o derece. Bugün bu dünyada 23 yılı devirmiş bulunmaktayım ve ben yaşlılık psikolojisine mi girdim nedir duygusala bağladım. Telefonla kutlayan sevgili aile bireylerim ve arkadaşlarım, yanımda olan dostlarım ve askerde de olsa beni telefonla yalnız bırakmayan sevgilim kısacası canlarım bugün beni çok mutlu etti.
Yalnız şanssız bir insan olduğumu yine kanıtladım hiç yaş pastadan kıl çıkar mı çıksa da doğum günü çocuğunun tabağından çıkar mı? Titizlendiğimden olsa gerek her zaman bulur beni böyle şeyler ama alıştım, bu da günün komikliği oldu tam bir 1 Nisan şakası J
Daha önce beğendiğim kutudan almış dostlarım içine sürpriz yumurta koymuşlar, oyuncaklar yerine de herkesten bir not çıktı karşıma. Gelemeyen arkadaşlarım bile yazmışlar fazlasıyla duygulandım. Sert görüşümün altında çok sıcak olduğumu bile okudum şaşırdım doğrusu, çünkü ben eskisi kadar soğuk ve sert görünmemek için yırtınıyorum. Eskiden biraz asosyaldim, insanlar bana yaklaşmaya çekinirdi, ters görünürdüm, bunu fark ettiğimden beri mutsuz da olsam yüzümde gülücükler açıyor ama demekki hala bunu hissettiremediklerim varmış. Bu durum bana eski ben ve yeni ben arasındaki farkları yazma fikrini verdi ama ona başka bir yazı ayıracağım. Cio çocukumun hediyesini de  almış bulunmaktayım ama onu anlatmam hatta diğer hediyeleri de anlatmadım J Bugün benim doğum günüm, evet kocaman sürprizler olmadı bana ama beklentilerini öldürmüş bir insan için her şey sürprizdir ve ben mutluyum J
En sevdiğim nisan ayım da gelmiş daha ne olsun, nisan yağmurları yıkasın bizi eski masumiyetimizi versin ve tertemiz olalım yeniden. Mumları söndürürken de bunu diledim. Hayırlı bir evlat ve iyi bir insan olmayı, günahlarımızdan arınmayı ve son olarak da mutlu huzurlu bir ömür yaşamayı diledim.
Teşekkür iletimi sizlerle paylaşarak güne noktayı koymak istiyorum.
“Sahip olduğum en büyük servetim canım ailem, günümü özel kılan sevgili dostlarım iyi ki varsınız. Hayatıma kattığınız anlam için hepinize tek tek teşekkür ederim. Ayrıca şu an hayatımda olan, olmayan; hayatımın herhangi bir evresinde yer almış, hayatıma dokunuşuyla bir şeyler katmış, beni bugünkü ben yapan herkese teşekkürler, büyüyorum sizinle J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?