tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

16 Mart 2012 Cuma

Sokak Arası




Karlar yağıyor üstüme kimsenin geçmediği bir sokakta tek başımayım, bir sokak lambasının altında gölgelerim bile kaçarken kendimden… Karlar yağıyor yüzüme soğuk soğuk, sıcak gözyaşımda eriyor, bense kendi gözümde eriyorum. Dünüm, bugünüm, yarınım geçiyor önümden biraz buruk, biraz yitik…

Bir köşe başında yitirdiklerimi arıyorum sonsuz gibi görünen, sokak lambasının bile gerçek anlamıyla aydınlatamadığı o sokaklarda… Daha dün hayallerim dolaşıyordu bu sokaklarda şimdi hepsi nerede ve daha önemlisi nasıl dağıttı bizi dört bir yana? Ne işim var burada, ne zaman geldim daha az önce akşamüstüydü ne çabuk kaçtı güneş benden? Neden bu kadar karanlık bu sokaklar, ışıklar da yanıyor oysa? Bedenim ağır geliyor ruhuma, taşıyamıyorum düştü düşecek…

Sigaramın ateşinde yakıyorum dünü, bugünü, yarını. Ateşimde kavruluyor tenim, sahi bu ben miyim? Bir sokak arasında kaybolmuş gençliğim… Kendi yarattığım karanlığıma gömüyorlar beni sessizce, ne kadar ağırmış toprak oysa ben en çok yağmur sonrası kokusunu severdim… Sanki biraz daha karanlık oldu, nefes de alamıyor muyum ne? Karanlık çöküyor içime ve içimde bir mumun titrek alevi gibi umut söndü sönecek…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?