tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

3 Mart 2012 Cumartesi

5N1K Mimim


Bir mim daha geldi bu kez Huyumkurusun’dan, teşekkür eder ve başlarım.
Mim Konusu: Ne, Nerede, Nasıl, Ne zaman, Kim sorularına aklınıza gelen ilk cevapları vermek. Bütün yanıtlar bağlantılı olabileceği gibi ayrı ayrı düşünüp cevap verebilirsiniz. Fotoğraflarla da destekleyebilirsiniz.
Çocukken sürekli neden diye soran ve bu konuda hala ünü devam eden, insanları bıktırmış biri olarak çok eğleneceğim bu mimden.

Ne?

Ne ne?
Her zaman verdiğim cevap bir el hareketi eşlik ediyor tam olarak bu değil ama idare edin.


Nerede?

Yere kadar camları olan, içimi aydınlatan ferah bir evde.
Bu fotoğraftaki değil ama o çok sevdiğim artık bize ait olmayan, kalbimdeki, İzmir’deki evde…



Nasıl?

Bayağı, işte.
Ben istediğim sürece her şey mümkün bu hayatta.


Ne Zaman?

Hemen şimdi, şu an.
Saat tam 12’de.


Kim?

Sen ve ben.
Gerisi fazla bu dünyada.

Şimdi sıra benim mimlediklerimde:



6 yorum:

  1. Çok güzel cevaplar resimlerde harika.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, sayende :)

      Sil
    2. vay be okuduklarım arasında en güzeliydi bu cevaplar :))

      Mim için teşekkürler..

      Sil
    3. Beğenmene sevindim bende seninkini bekliyorum :)

      Sil
  2. mim için teşekkürler pukidiki (:
    izmir de ferah bir ev hem de hemen şimdi ((:
    daha ne olsun. ((:
    sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yere kadar pencereleri olan aydınlık evleri hep çok sevmişimdir. İzmir'deki o eve ilk girdiğimde işte bu benim hayallerimdeki ev demiştim. Eşyaları tek tek seçtik özenle yerleştirdik her şey tam istediğim gibi olmuştu beyaz ve aydınlık... Elde olmayan nedenlerden evi de hayallerimi de sattık ama ben hala orada olmak istiyorum hemen şimdi, şu an. Hayal etmek de parayla değil ya ;)
      Sevgiler sana da :)

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?