tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Şubat 2012 Cumartesi

Kaçış


Sessizliğim çığlıktı hepiniz mi sağırdınız? Susuyordum, uzaklaşıyordum, kopuyordum yavaş yavaş. Görmediniz, duymadınız. Neden diyorsunuz ya bağıra bağıra anlatırken dilimden dökülmeyen kelimelerim, umursamazdınız şimdi ise çok geç. Ben gittim, dur demezken kimse, sessizce gittim. Sessizce veda ettim sizlere, anlamadınız.

Mesafe göreceliydi, çok yakındım ama en uzaktakilerden bile uzak. İki adım olsa ne fark ederdi gitmedikten sonra. Uzaklaşıyordum, yakın görünen bir uzaklığa. Görmediniz ya da görmek istemediniz. Görünmez çemberler ördüm etrafıma, sesi bile geçirmeyen. Duymamakta ısrarcı kulaklarınıza bir fısıltım bile ulaşmasın diye.

Dahil olamadığım çemberinizden yavaşça koptum ve kendi çemberimi ördüm, sessiz bir vedaydı benimkisi. Yavaşça çektim kendimi üzmemek için kimseyi. Beni hiç tanımamış olmanız ne belliydi değil mi? Hiçbir zaman da tanımayın diye kaçarken bile veda ettiğimi anlamayacak kadar tanımıyordunuz.

Hayatımın en zor gidişleriydi bu en sevdiklerimden kaçışım. Kaç kez kaçtım, kaç kez döndüm. Her dönüşümde bir kez daha kaçış sebeplerimi hatırladım ve yine gitmem gerektiğini anladım. Nereye gideceğimi bilemeden sonumun daha iyi mi yoksa daha mı kötü olduğunu tahmin edemeden korku ve üzüntüyle kaçmaktı benimkisi. Görmediniz sel olup akan gözyaşlarımı, duymadınız sessiz hıçkırıklarımı. Böyle olsun istemezdim, hafızalardan tamamen silinip kaybolabilseydim keşke ama yokluğumu fark edeceksiniz ve her şey için çok geç olacak. İçimde dünyanın en berbat duygusu aidiyetsizlik ile gidiyorum ben hoşçakalın…

2 yorum:

  1. Gitmeyi çok denedim insan uzaklaşmayı deniyor ben kaçamadım ama en azından varmışla yokmuş arasını oynamaya başladım.Oradayım ama orada değilim işte öyle bir şey.Sevdiklerinden de bir nebze kaçıyor insan da bir kendinden kaçamıyor.Aslında kaçışın nedeni birazda bu değil mi?Bu arada mimledim yazmak istersen.Kelime doğrulamayı kapatabilirsen kumanda panelindeki ayarlardan daha iyi olur.Her yorumyadığımızda kelime doğrulama istiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her seferinde gittim ama özlemlerine dayanamayıp geri döndüm tabi buna dönmek denilebilirse. Dediğin gibi varmışla yokmuş arası bir şey oldu hep... Asıl sorun da kendimden kaçamamam zaten kimse bilmese de ben biliyorum kendimi, bir ondan kaçamıyorum ya... Her aynaya baktığımda gördüğüm insana tahammül etmek bu kadar zorken sevdiklerim bari bilmesin, üzülmesin diye kaçtım.
      En kısa zamanda cevaplayacağım mimini ayrıca kelime doğrulamanın açık olduğundan haberim yoktu, sağol onu da kapatıyorum :)

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?