tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

18 Şubat 2012 Cumartesi

İlk Mim Yazım


Pink Umbrella beni mimlemiş, öncelikle teşekkür eder ve ilk mimime başlarım. Çok heyecan yaptım itiraf edeyim J.

1.Ölmeden görmeyi istediğin bir ülke var mı? Neden orası?
O kadar çok görmek istediğim yer var ki nereyi sayayım bilemedim açıkçası. Benim gibi gezme meraklısı bir insana sorulmaması gereken bir soru bile diyebiliriz J Dubai, Barcelona, Yunan adaları, İspanya, Avustralya, Balkan ülkeleri ve etc… Ülke ülke şehir şehir gezmek hayatta en çok istediğim şey, ha bir de hayatımın bir döneminde İzmir’de de yaşarsam tamamdır diyor ve kısa kesiyorum 

2. Kış mı? Yaz mı?   
Tabiki yaz, soğuktan nefret ediyorum J

3. Hiç saçının tamamını boyattın mı? Pişman mısın?
Hiç boyatmadım. Sadece bir kez oreal ile balyaj yaptırmıştım ve güzel olduğu halde pişman olmuştum. Saçımın doğal rengini çok seviyorum ve bir daha böyle doğal kumralı bulamayacağımdan eminim.

4. Blog'umda en çok ne tarz konular görmek isterdin? 
Şuan ki hali gayet güzel J

5. Yaptığın en çılgınca şey neydi?
Şu an ilk aklıma gelenler akşam 10da karar verip gece 12de otobüse binmem ve gecenin bir vakti bile yalnız başıma fütursuzca sokaklarda yürümem diyebilirim.

6. En sevdiğin tatlı nedir?
Waffle, tiramisu ve kestane şekeri ilk 3'üm ama bütün tatlıların hastasıyım.

7. Hiç bıkmadan kullanabileceğin oje rengi?  
Oje kullanmıyorum ne yazık ki ne zaman sürsem tırnaklarımla oynuyorum ve o iğrenç görüntüden hiç haz etmiyorum. French iyidir yine de J

8. Hayvanları sever misin? Evde beslemeyi istedin mi hiç?
Hiç hoşlanmam hayvanlardan, uzaktan severim diyebiliriz. Ayrıca çok pis bulurum hatta hayvan bulunan evde yemek bile yemem. Bir tek kuş beslemiştim küçükken onu da salmıyordum kafesinden hayvancağıza yazık dedim ve başkasına verdim.

9. Düzenli olarak takip ettiğin bir dergi var mı? Varsa hangisi?
Atlas dergisini 3 yıldır hiç sektirmeden alıyorum ama okuyor musun dersen sadece eklerini J Dediğim gibi içimde bir gezgin yaşıyor.

10. Sence Türkiye'de en yaşanılası şehir neresi? Neden? 
İzmir tabi ki, kendimi en çok ait hissettiğim yer görmeden sevdiğim görünce aşık olduğum şehir derim hep. Sanırım bunda bir süre önce İzmir’de hayalimdeki eve sahip olmamızın etkisi büyük. Maalesef hayalimdeki ev artık bize ait değil.

11. İnsanların sende gördüğü, dile getirdiği en iyi ve en kötü özelliğin nedir? 
Kötüleri yazayım hemen inatçılığım tabi ki. Bütün çevremin en büyük şikayeti, çok yakınımdakiler ise bencilliğimden, ben merkezli hayatımdan şikayet eder. En iyi özelliğim işte bunu düşünmem gerek iyi şeyleri genelde söylemezler :p Buldum sanırım ne olursa olsun insanları yargılamam her durumda yanlarında olurum ve arkadaşlarımın ne zaman bana ihtiyacı olursa her işimi bırakır yanında biterim.


Ve mimlediklerim;
AnoktaA
Misisipi
Agresif Prenses
iDiL
Oburiks
Hemera ve Nyks
İmzacanım
Naley
7.ODA

8 yorum:

  1. İstanbuldayim. Bursaya donunce zevkle okudugum gibi zevkle cevaplayacagim :) bu arada sen de blogumdaki son yazimdaki soruyu yorumla :) senden guzel bir kitap adi cikacagina eminim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen yorumladım ama ne yazık ki okuduğum kitaplar vazgeçilmez aşklarla dolu değilmiş fark etmemi sağladın :) Bu arada Bursa'da yaşadığını bilmiyordum bu aralar ne kadar çok karşıma çıkıyor bu şehir, ilginç. Cevaplamanı bekleyeceğim ;)

      Sil
  2. Waffle! Canım istedi şimdi.:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de bana sor her gün saat 11de aklıma düşüyor ve haftada 2 gün kendimle savaşımı kaybedip siparişi veriyorum :) Kilo problemim yok çok şükür hatta almak istiyorum da 11 de sipariş için pek uygun değil :)

      Sil
  3. Mim icin tesekkur ederim. Bilgisayar problemim cozulunce yazacagim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bende bilgisayarımdaki problem çözülünce buralara geri döneceğim ve okuyacağım :)

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?