tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

1 Ocak 2012 Pazar

Yine Bitti...


Yeni yılın ilk gününe kar yağıyor Ankara’ya. Sabah sevgilim gitti, evet 48 saatlik yol izni yetmiyor, evet vedalar her seferinde zor... Heyecanla beklerken, dakikalarını bile saydığım geçmek bilmeyen zaman öyle hızlı geçti ki, keşke ayrıyken de bu kadar hızlı geçse dedirtti bana. Tadı damağımda öylece bitti, gitti... 2011’de bitti, gitti işte, ne kaldı geriye? Sabah yağmurlarla yolladım onu şimdi ise kar yağıyor Ankara’ya. Küçükken nasıl isterdim yılbaşında kar yağsın, ailemle birlikte yaşadığım evimizin önündeki çam ağaçları beyaza bürünsün diye. Hiç yağmazdı, şimdi neden yağıyorsun kar? Ne evimdeyim ne bir manzaram var ne bu manzarayı paylaşacak kimsem ne de o kadar mutluyum. Neden şimdi kar? Bütün hayatımın bir zamanlama hatası olduğunu hatırlatmak bu kadar mı mutlu ediyor sizi? Sahi doğduğumdan beri zamanlama hatası olmam neden? Bende herkes gibi koşmadım mı hayallerin peşinden, herkes kadar çok istemedim mi? Benimkiler neden anlamını yitirdikten sonra gerçekleşti hep, umudumu yitirene kadar nerelerdeydi? Bildiğim tek bir şey var hayat ben ne zaman hayallerimden vazgeçsem, yenilgiyi kabul etsem sen o çok istediklerimi verdin ve onlar bana her seferinde 1 numara küçük geldi. Geçmiş ola hayat, ben yine vazgeçtim…


P.s: Şimdi bir kar manzarası çizmek isterdim tuvale ama zamanım yok, zamanım olduğunda ise isteğim…

2 yorum:

  1. vazgeçme hiç bir zaman hiç bir şeyden sadece zamana bırak her şeyi o zaman o kadar üzmüyor geç gelen istekler, kim bilir biz bilmesek bile belki de onlar en uygun zamanda geliyorlardır bize...

    YanıtlaSil
  2. Bazen umudumu kaybediyorum içim kararıyor sonra gözümdeki hayat kararıyor. Bekleyince geçiyor ama işte ömür de böyle geçiyor ki...

    YanıtlaSil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?