tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

12 Ocak 2012 Perşembe

Yazı İşte Ne Olsun!


Sınavlarım bitti atlattım filan ama rahatlamak yok bitirme sunumu var hayır 2 dönemde anca bitirdiğimiz yetmezmiş gibi sanırım ben bitiremiyorum bu okulu çünkü tek dersten fazlasını bırakıp tek ders sınavıyla yırtamayacağım gibi gözüküyor şu haliyle. Sanırım hocalar bir yıl daha o güzel!? yüzümü görmek istiyor. Keyifleri bilir yani ben yapabileceğimin en iyisini yaptım tam 2 aydır nerdeyse her gün ortalama 4 saat uyuyorum. Yani daha fazla çalışmam gibi bir durum söz konusu değildi ben eşek gibi çalıştım da onlar görmedi. Bari uykuya hasret kalmayaydım bu okula yaranılmaz ki ne sanmıştım ne zaman hak ettiğimi aldım? Hayır yani kul hakkı, hak etmediğim hiçbir şeyi istemiyorum derken ben kopya da çekmedim üniversiteye geldiğimden beri ve yaranamadım. O değil de hakkım olanı bile alamadım, gözünüze dizinize dursun e mi? Yok hala vicdan yapıyorum böyle dedim diye bu iyi niyetle benden adam olmaz. Bu dünyada hakkı yenenlerin şerefine içiyorum bu gece. (Cio çocuk alkolü yasakladın biliyorum ama yılbaşından kalma biralarımız duruyor ve onları eve gitmeden tüketmem gerek. Ev arkadaşlarım rahatsız olmasın diye yani kesinlikle moralim bozuk olduğundan değil L) Cio’cum bu arada beni çok üzdün bugün. Ne öyle senin de mi yaşam enerjini aldılar? Bugün moral olarak çökmüş gibi gördüm seni aklım sende kaldı bilesin. Bir de beni boşver hayatına bak dedin bende hayatım sensin bakıyorum zaten dedim ya abartma dedin sende aşk olsun yani kırdın beni ne abartısı hayatım, şaka gibi geliyor olabilir ama aşık oldum ben diyorum. İnansan artık diyorum.
O değil de bu ne b.ktan bir yazı oldu canım kadar sıkkın, bezmiş bir yazı, güne uyumlu. Mutlu olmayı da denedik oysa dostlarımla aylar sonra görüştüm dediler ki 4 ay oldu galiba görüşmeyeli, zaman kavramının bile yitip gittiği hayatımda bende mutlu olabilirdim. Ama olmadı kısmet neyse hadi bu yazı bitmezse kusabilirsiniz noktalayayım, sarhoş da değilim dipnot. Bay bayyy.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?