tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

3 Ocak 2012 Salı

Mavi Uçurtmam


Kırılgan ruhu hayatın hoyrat ellerinde savrulup duruyordu. Güçsüz görünen ama dünyaya savaş açmış bir kız çocuğu yılmadan herkese meydan okuyordu. Yenilgiyi kabul etmeyişi genlerindendi. Oysa orada mavi bir uçurtma artık nazlı nazlı salınarak şarkısını söylemiyordu.


Uçurtmam tellere takıldı diye göklere bile küserdim ben…

Bir de şimdi bak o kız çocuğuna, inatçı ifadesi bile silinmiş yüzünden…

Karmakarışığım bu aralar, bıkkınlık hali tüm benliğimi sarmış durumda. Uzun zamandır bir savaşın içinde(y)dim, hiç vazgeçemediğim hırslarımla bir bütünlük içinde mücadelemiz devam ediyor(du). Ama nereye kadar dayanabilirim bilmiyordum. Hayat son 4 yıldır hücumda, derdi ne benimle bilinmez ama tek bir şey var ki ben çok yorulmuştum. Ağzıma kadar doldum sanırım, ruhum, bedenim, aklım hepsi yitik. Sınırların sonuna geldim, sonunda ulaştım sanırken ufuk çizgisi sandığımız yer camla kaplı bir manzaraymış. Dokunmamla birlikte tuzla buz oldum, daha başka gidecek yer olmamasının hayal kırıklığındayım, tükendim… Aklımı kaçırmadan önce durup dinlenmezsem tam da bu noktada, sonuç bir felaket olacak gibi. Üstelik yapayalnızım, bir elin parmağını bırak, üçü bile geçmez dostlarımın sayısı, uçurum iyice büyüdü. Sanırım haklılarmış bütün dünyaya karşı savaş açarsan, kazansan bile yalnızsın… Çok yalnızım, nefes alamadığımda bile kimse durup tutmuyor elimden. Kırgınım herkese ve her şeye, her zaman yanlarında olduğum insanlar nerede? Dünyaya küstüm ama kendimi dünyaya bedel gördüğümden değil tam tersine bir kum tanesi kadar değersiz oluşuma kızgınlığım, bir kum tanesi kadar hırpalanmışlığıma. Herkes gibi aciz düşmüş olmama… Ama en çok gökyüzüne küskünüm özgür ve savaşçı ruhumun simgesi uçurtmamı kırık dökük öylece bıraktığından…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?