tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Ocak 2012 Pazartesi

Kadınlar ve Seks


Türkiye’de kadın olmak ne kadar batıda olursan ol zordur. Sanıyor musunuz ki aptal önyargılar burada değişiyor? Nereye gidersen git yargılanıyoruz ne yazık ki. Çok modern aileler olduğunu varsaysak bile henüz yeterince modern değiliz, en azından benim ailem bir yere kadar modern. Biz senin her zaman arkandayız sana güveniyoruz deseler de benden bu kadarını beklemediklerinden, bunu bile bile kendim olmak öyle zor ki. Emin olun beni gerçekten tanısalardı arkamda durmak bir yana ya etrafıma bir set çekip bunaltana kadar hayatımı kontrol ederlerdi ya da bir daha yüzümü bile görmek istemezlerdi. Bu ülkede kadın olmak zordur, coğrafyasından mı bilinmez ama içine işlemiş aptal kurallar. Bakire olmamak suçtur buralarda, seviştin diye vicdan azabı çekersin, dünyanın en büyük hazzı olsa da yasaktır cezanı çekersin.
Oysa oğulları bu kadar rahat sevişirken neden kızlarına yasaktır? İçgüdüsel değil midir ki mahrum kalmak zorunda olduklarımız? Aileler hadi kendi zamanlarındaki gibi düşünüyor diyorum onları geçiyorum ama peki ya erkekler? Yaşıtlarım neden hala böyle saçma şeylere takılıyor? Kendileri one night stand’lerini gururla anlatırken birbirlerine, neden eğlenmelik, evlenmelik ayrımı yapıyorlar kadınlarda? Bunu yapmayan erkek öyle az tanıdım ki sanki kendileri çok masummuşçasına. Kız arkadaşı olup yine de garsoniyer gibi kullandığı evi olan insanlar tanıdım ben, aldattığı yetmezmiş gibi ‘’Ama ben onunla ciddi düşünüyorum ve onunla bunları yaşayamam aynı zamanda da erkeğim ben duramam.’’ diyen. . Sanıyor musun ki bizim hormonlarımız yok canımız çekmiyor. Bizde istiyoruz, seviyoruz, yapıyoruz. Üstelik sizin gibi de değiliz daha duygusal düşünürüz hoşlanmadan da sevişmeyiz. Ama işte bir kere sevişmişsek artık listenizden düşmüşüzdür. Var mı böyle bir saçmalık ya kendin de yapmazsın karşındakinden de beklersin aynısını ya da yaparsın önemsemezsin kadın yapmış mı yapmamış mı, geçmişi boşver bundan sonra sadece benimsin dersin. Yok yani öyle bir dünya! Sonra kadınlar yiyişiyor da bizi kandırıyor diyorlar ee sen bu kadar ikiyüzlü olursan kusura bakma da hak edersin yani. Ben yapamadım bunu hiçbir zaman geçen yıla kadar yiyişmekten ötesine de geçmemiştim ama onu bile saklamadım kimseden, yaptığımın arkasında durdum çünkü ben dürüstlüğü ne olursa olsun savunan bir insanım. Bu yüzden çok yargılandım evet, duyunca yüzleri de beklentileri de değişti. Beni tanıyınca uzaklaşan pek olmadı genelde alacaklarını almak isterler bunu fark ettiğim için ona göre davrandım Allah için düzgün tiplere denk geldim ama işte yine de kötü hissediyor insan. Seviştiği için toplum tarafından kabul görmeyeceğini düşünmek ne zordur bilir misiniz? Vicdan azabı çektiniz mi hiç zevk alacağınız bir şey yaptığınız için? Ailenizin yüzüne bakmak zor geldi mi hiç?
Kadın olmanın zor olduğu bu ülkede ayıp ve günah diye yargılanmadan yaşamak isterdim oysa. Vicdanım rahat olsun isterdim. Kötü ve çirkin olarak görülmek istemezdim. Evet ben takıyorum başkalarının düşüncelerini. Benim ailem canımdır ve ne yazıkki onların yargıları ile büyüdüm ben. Git geller yaşıyorsam ondan. Ne etrafı takmayan kadınlardan olabildim ne de onların değer yargılarına uyabildim. Böyle istekleri ile kabul edilmiş doğrular arasında kalmış, vicdanına yenik biri oldum işte…




Hoşuma gitti: Kahrolası ön yargılar !!!

14 yorum:

  1. Modern toplumun ölçütü salt cinsel özgürlük değildir bence. Herkesin seçiminde özgür olması gerekir.Herkes tercihinde özgürdür.İnsanlar evlenmeyi düşündüğü kişide istediği özellikleri aramadada özgürdür..Bu kişinin tercihidir.. Toplumun birinin çapkınlığını hoş görüp diğerininkini nahoş görmesi, yazında bahsettiğin gibi iki yüzlü tepki göstermek bence en büyük sorun.. Neyse ucu açık bir konu Benden bu kadar :)

    YanıtlaSil
  2. Herkes seçiminde özgür olabilir ama şöyle bir şey var ki kendin yaptığın bir şeyi başkasının yapmamasını bekleyemezsin. Bazı şeyler karşılıklıdır, verdiğin kadar alırsın. Bunu kabul eden kadınlar vardır, o onların bileceği iş ama ben kabul etmezdim böyle sığ bir düşünceyi. Toplumun ikiyüzlülüğü ise o işte en çok can yakan tarafı... Zorla vicdan azabı çekmeni sağlayabilecek kadar başarılılar ne yazıkki...

    YanıtlaSil
  3. cok doğru yazmıssın erkeklere hersey serbest zaten nedense kadınlara hersey yasak

    YanıtlaSil
  4. Toplumumuzun açık yarası üstelik isyan etmek de faydasız :(

    YanıtlaSil
  5. sana bu konuda geçenlerde başımdan geçen bir olayı anlatayım da güler misin ağlar mısın sen karar ver...
    daha önceden tanıdığım bir bayanla sabah işe giderken durakta karşılaştık sabah sohbeti falan...sonra oğlunun askerden geldiğinden işte onu evlendirmek istediğinden bahsetti...bu arada kadın oğlunun kız arkadaşlarıyla münasebetini bir kaç kere anlatmıştı değişik zamanlarda...aynen şöyle dedi çevrende iyi aile kızı oğluma uygun bir gelin adayı var mı?hıı az kullanılmış olsun mümkünse...tepemin tası attı...hem bunu söyleyen bir kadın olması hemde oğlunun kırdığı cevizlerden herkese bahsetmesi beni deli etti...bende aynen şöyle dedim...o zaman oğluna söyleseydin kızları çok kullanmasaymış...madem az kullanılmış arıyormuş kendi yapmasaymış...onu kızları kullanırken düşünecekti geçmiş olsun...kafaya bakın yaa...kudurdum kadına resmen çemkirdim...

    YanıtlaSil
  6. İşte bu tam olarak anlatmak istediğim başta kadınlar kadınların düşmanı! Kendileri istedikleri gibi yaşayacak kadar cesur olmadıkları için belki de tahammülleri yok içlerinden geldiği gibi yaşayanlara. Ne yazıkki o kadar çok var ki bu hikayedeki kadından...

    YanıtlaSil
  7. diyorsun ki erkekler iki yüzlü; sana bir şey söyleyeyim mi ? kızlar için bekaret; onu kaybedene kadar en önemli şey; onu kaybettikten sonra ise "ya ne önemi var ki ?" diyorsunuz... bakireyken bize çektirmediğiniz kalmıyor... kafamızı ütülüyorsunuz "onu çok özel biriyle yaşamalıyım" diye... kaybedince de ne önemi var ki... yaaa yedik biz de... bakir de değiliz ama bakire isteriz... erkeğin namusu yoktur bacım... Erkeğin namusu eşidir, karısıdır... bu kadar net... son yazında erkek arkadaşının sana niye soğuk davrandığını anlayamadığınızı yazmışsınız... çağdaşlık modernlik adına adam bunu söyleyemiyor ama gerçek şu ki "bakire olmamanız onun kafasını kurcalıyor" ve eninde sonunda sudan bir sebep bulup sizden ayrılacak... asıl sebep ne mi ? bakire değilsin....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben önemsiz olduğunu savunmadım hiçbir zaman, yaşayana kadar da yaşadıktan sonra da önem verdim. Çünkü ben kendi bedenime önem veriyorum mesela sizin gibi dar düşünceli duygusuz biriyle birlikte olarak kendi değerimi düşürmem. Ben kendime saygımdan dikkat ederim hayatıma ve asıl namus budur. Ve özellikle de belirtmek isterim ki eğer sevgilim bu kadar objektif düşünen, mantıklı bir insan olmasa ben ona aşık olmazdım, herkesi kendiniz gibi kalıplaşmış düşüncelere sahip zannetmeyin dünyada düşünen ve düşündüklerini hayat tarzına döken insanlar da var...

      Sil
  8. toplumun çoğu bu adsız rumuzlu kişiler gibi düşünüyor bakire olmayınca
    -kimbilir kimlerle yatmıştır diye düşünüyorlar-
    mecburi bakireyim bu yüzden.
    erkeklerin gerçekten beni mi bekaretimi mi sevdiğini asla bilemeyeceğim ama böyle bir kumara bu toplumda giremem. zaten bu toplumun erkekleriyle de aşk yaşamak imkansız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanıldığı gibi değil hatta belki de bakire olan birçok kadından daha namusluyuz, sadece sevdiğimiz erkeklerle birlikte oluruz sayıca da sanıldığı gibi fazla değildir. Çünkü bir kadın olarak bilirsiniz ki birini sevmek güvenmek o kadar da kolay değil. Kendimi bakire kalmaya mecbur hissetmedim pişman da değilim, en azından bir gün öldüğümde ben sonuna kadar hayatı yaşadım diyeceğim kendime. Böyle güzel bir duygu sadece erkeklere ait olmamalı ve tadamayan kadınlara da acıyorum ama herkesin kendi seçimi ne diyebilirim ki :)
      Bu toplumun erkekleri diye feministçe bir genelleme de yapmayın bence çeşit çeşit insan vardır sizin aşk yaşayabileceğiniz bir erkek de mevcuttur elbet bu toplumda bir yerlerde :)

      Sil
  9. Karşımızdaki bakireyse aşkımız azalmıyor; aksine artıyor. Bakire değilim dediğinde ise hızla solmaya başlıyor tüm renkler. işte o yüzden de 3 aylık aşkların adamı olduk ya. Sana birşey söylemem lazım diyen kadınların hep aynı hikayeleri okuması. istemiyorum desen olmaz, mevcut hali de kabullenemezsin. Kabullensen yarın cinayet çıkar. walla bak. böylesi daha iyi galiba. aşk insanı olduk mecburiyetten. bizi karşımızdakine bağlayacak özel bir andan mahrum kalmak pahasına... viva non virgem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kadının bedenine değil de ruhuna bakabilseydiniz eğer ne sözde aşkınız solardı ne de başka bir şey olurdu. Kusura bakmayın ama iki yüzlüsünüz ve bizi dürüst olduğumuz için yargılıyorsunuz. Emin ol kabullenseniz o kadın size ihanet etmediği sürece cinayet çıkmaz, ki bakire olmayan bir kadın bunu önemsemeyip kendini kabullenmiş, sevmiş bir erkeğe kolay kolay ihanet etmez. Kendi adıma konuşayım zaten sizin gibi 3 aylık aşkların adamıyla işim olmaz, sezgilerim güçlüdür ve bunu çabuk kavrarım o yüzden gerçekten hoşlanmadığım kimseyle işim olmaz.

      Sil
  10. sevgiler puki diki :)))))
    yazdıklarını çok beğeniyorummm :)))
    erkekleri anlamıyorum. hem bakire istiyorlar hem de sevgilileri ile seks yapmak.
    sevgilimin gizli gizli hayat kadınlarına gittiğini öğrendiğimde onu terkettim. bana haftalarca yalvardı barışmak için. konuştum sonunda. bana dedi ki "sen benimle birlikte olmuyorsun ben de ihtiyaçlarımı karşılamak zorundayım"... haklıydı ama ben de haklıydım.
    şimdi yine bir aradayız. bana söz verdi bir daha yapmayacağına. ben de bu kadar ihtiyacın varsa evlenelim dedim. yaz sonuna kadar zamanı var. evlendik evlendik. evlenmezsek onu terkedicem 15 eylülde, yani tam yıldönümümüzde. o kadar... evlenmeden olllllmazzz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler adsız kişisi :) Yazdıklarımı beğenmene çok sevindim oldum :)
      Herkesin kişisel seçimi ama çok güzel başa çıkmışsın, evlenmeden yapmamakta kararlıysan evlensin bir zahmet. Eskidi bu bahaneler, erkeklerin kendilerinin itirafları sonucu öğrendim ki sevdikleri zaman asla ihanet etmezler, ihtiyaçlarım var da karşı tarafı sekse ikna etmek için söylenen yalanlardır. Eğer size değer verirlerse aldatmaz, sekse odaklanmaz ve evlenir her şeyi sonuna kadar paylaşırlar. Bakalım sonuç ne olacak amacı ortaya çıkacak, bana da yazarsan sevinirim merak ettim çünkü ;)

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?