tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

7 Ocak 2012 Cumartesi

Aşk Hastalıktır


Arayamıyor, sesine bile hasretim ama bir günüm, bir saatim bile onu düşünmeden geçmiyor, Cio Çocuk’umu düşünmekten hayatım sekteye uğruyor. Aşk yanında olmasa bile onu yaşamaktır ve ben bunu iyice abartmaya başladım, kötü şeyler aklıma geldiğinde sinirlene bile biliyorum. İtiraf ediyorum düşündükçe daha b.ktan bir hal alıyor, paranoyak bir şekilde sürekli benden bir gün sıkılırsa ne olur diye düşünüyorum, sonra her seferinde bir yerden sonra geçmişe bağlıyorum ve kıskançlık krizlerine giriyorum. Biliyorum benden öncesi beni ilgilendirmez tıpkı benim hayatımda olanların onu ilgilendirmediği gibi ama kıskanç bir tipim işte kendime engel olamıyorum. Zaten rengarenk geçmişi kendiminkini bembeyaz bile görebiliyorum o derece yani. Bir de benim salaklığım tabi o kadar çok soru sordum ki öğrendim de başım göğe erdi sanki daha çok delirdim, kendime işkence resmen. Sürekli hatırlatıyorum kendime geçmişi de geleceği de bırak anı sonuna kadar yaşa ama olmuyor. İlk defa geçmişi böylesine silmek istiyorum yaşanmamış olmasını tercih ederdim ve ilk defa gelecek planlarım tek kişilik, bana özel değil. Bütün hayatım geçmişten geleceğe sadece ondan ibaret olsa bir gün bitme ihtimali bile olmasa çok iyi olabilirdi. Keşke insanlar aşık olunca geçmişi silebilseler hafızalarından, bir daha hatırlamasalar. Mesela ilk tanıdığım erkek o olsa ve o da sadece benim olsa sonsuza kadar, geri kalanı hiç yaşanmamış gibi olsa, ne güzel olmaz mıydı? Hastalıklı aşık PukiDiki oldum iyice, uzakta olması bana yaramadı unutursun diyordu tam tersine ben kafayı onunla bozdum.
İşte sürekli bunları düşünüyorum ihtimaller bile beni delirtmeye yetiyor korkuyorum anlıyor musunuz? Üstelik artık biliyorum ki sonsuza kadar sadece onu istiyorum. Dünyanın hiçbir sevişmesi aşık olduğun adamla sevişmek kadar mükemmel olamaz. Yeterince sevmediklerinin her dokunuşunda tiksinebilirsin ama aşık olduğun adam dokunursa yanarsın hatta erirsin. Ve iddia ediyorum ki bir kez aşık olmuşsan bir daha başkasıyla sevişemezsin. Böyle bir hazdan mahrum kalmamak için Cio Çocuk beni hiç bırakmasın diyenler?


Dinlenesi…


8 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Yanlış bir şey yapıyoruz biliyorum ama insanın elinde olmuyor işte. Doğamız gereği sanırım sevdiklerimizi paylaşma fikrinden hoşlanmıyoruz, bize özel olsun istiyoruz. Bir de tanıdığın biriyle filan olduğunu öğrenirsen yandın, ben nefes alamamıştım o gün kaç saat ağladım hatırlamıyorum bile. Sonra düşündüm ve tek gecelik hiçbir şeyi takmamayı öğrendim çünkü kalıcı olan benim, sonuç olarak başlangıçta beklentim olmadığı halde devam eden bir ilişkim var.

    YanıtlaSil
  3. Kıskançlık zor bir duygu ve sagliksiz... Bu güne bakın..bulmuşsunuz birbirinizi, sevgi var, aşk var mutlusunuz...Bunun keyfini cikarin..Gecmis gecmis ki, şimdi burda diyebilin...

    ve her ne kadar aşk olsa da, en sağlıklı aşk merkezinde kaldiğin, bir başkasi için yitip gitmedigindir... O zaman saygı yokolmaz aşkta...

    haddim olmayarak yazdım..ayni kör aşkı yaşamış, o aşkı bitirmiş biri olarak:)

    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Bencil bir koç burcu olarak hayatım hep ben merkezliydi, gelecek planlarımda yer bulamadığım insanları elden çıkardım hep. İlk kez biri hep yanımda olsun istiyorum, ama bir gün aşkım biter ya da azalır da bencil hayatımı bıraktığıma pişman olur muyum diye korkmuyor da değilim. Yani bir dengem yok şu an böyle hayatımın orta yerinde aşk :)
    Ne demek yorumlar benim için her zaman önemlidir teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  5. sevmedığın bı adamın dokunması,konusması bıle hatta nefesı bıle ığrenctır bence.ask olmadan olmaz ama ınsanları salak yerıne koyan erkeklerlede ask yasamak deıl bakkala bıle gıdılmez:)

    YanıtlaSil
  6. Aynen öyle sevmiyorsan tiksiniyorsun kaçınılmaz son. En makbulü aşkın karşılıklısı galiba seven de sanmam ki salak yerine koysun :)

    YanıtlaSil
  7. sevgili PukiDiki cio çocuk inş seni bırakmaz :)

    YanıtlaSil
  8. İnşallahhhhh... Paranoyak korkularıma engel olamıyorum. Kısa vadede öyle bir planı yokmuş yarını kim bilirmiş filan... Öyle diyor ama umarım uzun vadede de bırakmaz :)

    YanıtlaSil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?