tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

9 Aralık 2011 Cuma

Yaşlanmak mı?


Yaşlandığımı hissediyorum resmen! Tanrım ben eskiden yolu ne kadar çok severdim gözümü bile kırpmazdım, noluyor böyle resmen uyuyakalıyorum otobüste? Ben yola bayılırdım daha Türkiye’yi ve dünyayı gezecektim, asfaltları ağlatacak ama ben yorulmayacaktım, artık yoruluyorum işte itiraf etmek istemiyorum. Otobüs beni nereye götürdü ona geleyim en iyisi. Dün gece yolumuz Bursa’yaydı, bir otomobil firmasında proje diyelim. Karı kışı gördüm, yolun trafiğe kapanmak üzere halini filan aştım, uyudum, tatlı bir kar altında molada buldum kendimi derken sabah Bursa’daydık. Fabrikaya bayıldım filan bunları anlatmak istemiyorum taktım kafaya ben yaşlanıyorum, bu aralar her alanda etkisini gösteriyor ilerleyen zaman. Hayır yakın zamanda fark ettim ben eskiden sabaha kadar çalışır, sınavlara da 1 saat uyuyup giderdim. Ona da dayanamıyorum artık kesin yaşlandım. Bu halim hayra alamet değil. Psikolojim çok etkilendi öyle böyle değil yani. Ben daha yıllara meydan okuyacaktım, yapacak çok işim gidecek çok yolum vardı. Yorulmadan, herkesi hayran bırakan enerjimle daha çok yol alacaktım. Ama olmaz ki ben daha yaşlanamam! Benim hayallerim var, onlar ben ölmeden ölemez tamam mı? İzin ver bana, planlarım nihayete ermeli! Sevgili 23 gelme boşuna ben burada biraz daha konaklayacağım ilerde görüşürüz…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?