tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

5 Aralık 2011 Pazartesi

Veda


Alışamamışım vedalara çünkü hep giden benmişim. Tek taraflı bakmışım vedalara, tam olarak bilememişim. Hep giden olmuşum da kalan olmanın da kekremsi tadı bir farklıymış.  Aynı yerde kaldın gibi görünürken bundan sonra her şeyin çok farklı olacağını bilmek kötüymüş. Giden olmak mı, kalan olmak mı zor diye sorarsanız da bence ikisi de zormuş. Kendine göre zorlukları varmış ikisinin de. Şu an içinse zorunluluktan olduğu için bu gidiş, ona daha zor tahminimce.
Eksildim sanki bu sabah. İlk derse girmedim biraz daha sarılayım yatakta diye. Ona da yalan söyledim.
 -Uykum var geç gidecem ben.
Sıcaklığını ve kokusunu kazıdım hücrelerime, yokluğunda sarılayım diye. Tabi ki sadece 1 saat kazandım fazladan, sonunda gözlerimi açtım.
- Derse girmeyim dicem ama şimdi gitmezsem zor bırakırım seni, en iyisi derse geç kalmamak için gideyim.
- Bence de hadi artık git. (Aklından geçene dair tahminim: Ağlama, zorlaştırma hadi git.)
- Tamam gidiyorum, bak bu sefer ağlamıyorum da çünkü zaman hızlı geçecek yine yanında uyancam. Üzülüyorum tabi yine de ama ağlamıcam. ( Aklımdan geçen: Dün karar verdiğim gibi ağlamamalıyım, bir an önce gideyim yoksa gözlerim beni dinlemeyecek.)
Bir türlü öpücüklerimi bitirip de çıkamadım ama olabildiğince hızlı çıktım evden. Okula gittim dersime girdim, bütün gün bir hüzün peşimde ama ağlamadım… Çünkü niyeyse bir yandan sanki gerçek değilmiş sadece rüya görüyormuşum, uyanacakmışım ve onu yanımda uyurken görecekmişim gibi geliyor. Süreci şimdiden görebiliyorum yine de bunu yaşadıkça yazacağım.

4 yorum:

  1. Vedalar zor bizzat aşık olduğum adamla bizzat vedadan vedaya koşuyoruz.. selam bu arada takibe alındın:)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar veda edersem edeyim alaşamayacağım işte. Takipte kalın efendim ;)

    YanıtlaSil
  3. Bir süreden sonra veda etmeye alışıyor insan. Tecrübeyle sabit.

    YanıtlaSil
  4. İyi ama ben yanımdayken bile gözümü ayırırsam özlüyorum veda veda nereye kadar :(

    YanıtlaSil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?