tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

16 Aralık 2011 Cuma

Sesini Duyabilsem...

Seni görmediğim 10. sesini duyamadığım 3. gün biterken ağlayarak yazıyorum bunları… Ama üzülme sakın çünkü çok ağlamadım sadece birazcık aklıma geldikçe, aslında hiç aklımdan çıkmadın da böyle yalnız kalınca işte geceleri… İyi ki vermişin parfümünü, yastığıma sıktım üstüne de gözyaşım… Sen kokuyor yatağım, geceleri daha zor geçiyor… Neyse ki hayat yoğun geçiyor çok ağlamadan sızıp kalıyorum merak etme. Çok özledim seni ama alışıyorum. Asıl seni düşünüyorum nasıl kötüsündür şimdi orada, sende kendini o kalabalığın içinde yalnız hissediyor musun geceleri? Dün Öyle Bir Geçer Zamanki son bölümü izledim Soner ve Aylin aynı bizim gibi uyuyorlardı, izledim ve ağladım. Seninle uyumayı çok özledim, sen ısıtmayınca üşüyorum sanki geceleri. Senin tenin sıcak… Sabahları ilk gördüğüm sen olmayınca dünya o kadar da güzel görünmüyor gözüme, hayatımın tadı sensin…
Yine o şarkıyı dinliyorum. Hayat ne garip, bir yıl önce yalnız başıma dinliyordum ve hiç kimseyi hatırlatmıyordu bana. O zamanlar tahmin bile edemezdim seni böylesine seveceğimi ve özleyeceğimi. Yaşadığım her şey, geçtiğim her yol beni sana getirenmiş. Bugün geçmişimle barıştıysam, kendimi artık seviyorsam ve içimde hala iyiliğin olduğuna inanıyorsam sayendedir. Öyle farklısın ki benim için belki de kelimelere döküp anlatamadığım bu. Herkes kötü biri olduğumu söylerken, hiç düşünmeden yargılarken beni olduğum gibi kabul etmen, iyi biri olduğumu hatırlatman ve dünyaya küsmüş arkamı dönmüşken yalnız olmadığımı hissettirecek kadar kocaman olman… Sadece bunlar değil öyle çok şey var ki anlatamıyorum ama zaten aşık olmak için bir sebebe de ihtiyaç yokki seni sen olduğun için seviyorum işte. İyi ki varsın iyi ki sevmişim seni. Birkaç ay değil bir ömür bile beklerim seni. Ama yine de sesini duyabilsem... Dünyanın en güzel gülen erkeği seni çooooooooook seviyorum.

10 yorum:

  1. anıların içinde boğulmuşsun ama.
    sanki yaşadıkların hala aynı yerine duruyor gibi değil mi?
    üzülme.
    Daha doğrusu çok kaybetme kendini.

    YanıtlaSil
  2. Yaşananlar hiç unutulmuyor ki... Kötü olan her ne varsa dersimi aldım gerisini geride bıraktım ama unutursam yine aynılarını yaşarım, unutmamak gerek. Ama artık üzülmüyorum bugün sahip olduklarımın benim olması için o yolları aşmak gerekiyormuş ;)

    YanıtlaSil
  3. Yazdıklarında kendimi okuyorum. Gerçekten seni o kadar iyi anlıyorum ki...

    YanıtlaSil
  4. Herkesin hikayesi bir parça birbirine benziyor galiba, ben de blogları karıştırdıkça kendimle özdeşleştirdiğim kitapları okuyormuşum gibi hissediyorum.

    YanıtlaSil
  5. Sonlarımız benzemesin o zaman.. En azından benim sonum gibi olmasın senin hikayenin de sonu.. Umarım senin ki değişir ve mutlu biter :)

    YanıtlaSil
  6. Bir kez olsun mutlu son yazmak istiyorum hikayemin sonuna, umarım benzemez o zaman ;) Ve inşallah çok daha güzelleri sizin olur :)

    YanıtlaSil
  7. Yazacağın o hikayeyi büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. O zaman beni takip etmeye devam ediniz ;)

    YanıtlaSil
  9. seni sen olduğun için birinin seni sevmesi harika bi duygu olmalı hıc basıma gelmedıde :)

    YanıtlaSil
  10. Belki birkaç kişi gerçekten sevmişti beni ama hep yaptıkları şey kafalarında yarattıkları insana benzetmek için beni değiştirmeye çalışmaktı. Olduğun gibi kabul edilmek gerçekten çok güzel bir şeymiş (:

    YanıtlaSil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?