tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

3 Aralık 2011 Cumartesi

Se-vi-yo-rum!!!


Mavi-yeşil gözlerine bakıyorum, bunca yıl sevmezken renkli gözleri niye bu kadar bayılıyorum? Hani o hafif bir gülümseme ifadesi var ya tam olarak gülmese ve o güzel dişleri görünmese bile içim gidiyor. Zaten hep güzel gülen erkeklere hayran oldum, hayır ama daha önce hiç bu kadar güzelini görmedim. O gülsün 24 saat sıkılmadan izlerim. Evet 24 saat sıkılmadan yanında durabildiğim hatta günlerce aylarca sıkılmayacağım tek insan. Şu huyunu sevmiyorum diye bir özellik düşünüyorum, yok. Bana batmıyor hiçbir şey, belki çabuk parlamasına kızabilirdim ama ben onun her halini seviyorum ki. Sigara kokmuyor mu gerçekten öptüğümde yoksa ben mi fark etmiyorum. Belki de o müthiş teninin kokusundan alamıyorumdur hiçbir kokuyu. Benim gözümden mi bu kadar mükemmel yoksa herkes mi aynı görüyor? Ama istemem kimse benim gördüğüm gibi görmesin çünkü benden başkası ona aşık olsun istemem. Gözleri, gülüşü, dokunuşu, kokusu, tadı, seksi vücudu, dudakları ve hatta minik göbeği hepsi benim olsun başkasının yanından bile geçmesin. Öyle kıskancım ki tahmin bile edilemez. Gözü kayanın bile gözünü oyasım var, zor tutuyorum kendimi. Hoşlandıklarını bile kıskanabilen bir insanken çok sevdiğin birini bu kadar kıskanmak normal değil mi zaten?
Sevgilin oldu mu hep klasik bir soru vardır ‘’Gerçekten seviyor musun?’’ Eskiden evet desem de bu cevaba pek güvenilmezdi çünkü ben hiç kendimden emin olarak bir cevap vermezdim anlaşılırdı. Şimdi soruyorlar evet diyorum çok seviyorum Cio Çocuğu. Hatta bütün gün ondan bahsediyorum, her muhabbetimin ucu dönüp dolaşıp ona geliyor. Özel hayatımı anlatmaktan hiç hoşlanmazken, daha önce hiç yapmamışken şimdi de bıktıracağım insanları diye korkuyorum. Alnıma da yazdım galiba ben söylemesem bile anlaşılıyor, sen ilk kez bu kadar mutlusun diyor beni onca zamandır tanıyanlar. Bir yandan kendime saklamak istiyorum her şeyiyle bir yandan da bütün dünyaya haykırmak. Benim gözümde mükemmel olan bu adamı elimden gelse içime saklar kimseye göstermezdim sanırım. Deli gibi kıskanıyorum Cio Çocuğumu J Çünkü çoooooooook SE-Vİ-YO-RUM!!!

2 yorum:

  1. Aşkınız daha çok olsun... Umut dolu bir yazı:)

    Sevgimle....

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler... Yıllarca aşkı arıyorum diye dolandım ortalıklarda sanırım artık umudum var :)

    YanıtlaSil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?