tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Aralık 2011 Perşembe

Özet Geçeyim


Sevgilim askere gitti, vedamızı ve özlediğimi yazdım filan ama gerisini getiremedim bir türlü. Öyle yoğunum ki bu aralar bir yandan vizeler tam gaz devam ediyor, sunumlarım başladı, bitirme projesi hazırlıyoruz, her hafta Sincan yollarında fabrikaya gideceğiz diye helak oluyoruz falan filan işte. Anlayacağınız üzere dünyanın telaşesi hiç bitmiyor. Rapor yazmaktan, tez okumaktan, uykusuz gecelerden ve kahveden nefret ettim iyice. Herkes son yılda rahat olunduğunu söyler ama ben geçen yılkinden bile yoğunum. Arkadaşlarım duyunca sen ölüyorsundur o zaman geçen yıl bile yüzünü göremiyorduk diyorlar. Gerçekten ölüyorum sanırım, uyumak istiyorum diye ağlıyorum bazen, tabi bu sinirlerimin bozuk olmasından da kaynaklanıyor olabilir, biliyorsunuz ayrılık zor ;) Bunlar yetmezmiş gibi bir de kendi kaşınmalarımız sonucu Bursa’da bir otomobil fabrikasında proje yapıyoruz, havamı atmadan da geçemeyeceğim. Derslerim kalmaya doğru gidiyor ama havamdan da ödün vermem yani J. Laf aramızda finaller de kapıda 30’unda vizelerim bitiyor 2’sinde de finallerim başlıyor kısacası yılbaşı da neymiş modundayım ve daha fenası usta birliğine geçmeden sevgilim gelecek o haftasonu Ben ders çalışırım yeni yıla girerken o da oturur yanımda artık daha iyi bir planım yok ne yazıkki. Yok ben gerçekten ölüyorum stres öldürmüyor adamı süründürüyor. Gözaltı torbalarım öyle güzel yerleştiki yüzüme herkes yorgun görünüyorsun diyor tabi bu moralimi daha da bozuyor. Neyse umuyorum ki hepsinin üstesinden gelirim, sevgilim de geliyor zaten o gelince düzelirim ben, askerliği de çok güzel bir yere çıktı buna bile doğru düzgün sevinecek zaman bulamadım. Hayat kaçıyor yine ellerimden ben yakalayamıyorum. Dünyayı ben mi kurtaracağım gerekirse bir dönem uzatırız okulu benden kıymetli mi pehhh J. Böyle dediğime bakmayın kendimi kandırıyorum dehşet gerginim bu ara. Hadi hayırlısı.

p.s: Anketimi yanıtlarsanız da çok memnun olurum, değişiklik iyidir J

4 yorum:

  1. Kıyamam yaa :) Bu koşturmacada insan kafayı yer. Ama sanşlısın ki erkek arkadaşın geliyormuş; sana yıl başı hediyesii :)

    YanıtlaSil
  2. Yedim zaten beni bilgisayar başında görmeniz lazım. Pc ile konuşuyorum bir ağlıyor bir gülüyorum :) Gelsin de birbirimize moral olalım azıcık, o bile yeter :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel ya :) Maşallah diyelimm :) Mutlu olun hepp

    YanıtlaSil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?