tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Aralık 2011 Pazar

Potpori




100. yazıma yaklaştığımı fark ettiğimden beri düşünüyorum ne yazsam diye. Yeni yıl geliyor, sevgilim, bitanem, Cio Çocuk’um hiç ummadığım halde yılbaşında yanımda olacak, hayatımı eskiye göre düzene koymuşum, uzun zamandır olmadığım kadar mutluyum filan şöyle güzel bir yazı yazmak istedim. Özel bir şey olsun istedim de hep bildiğim gibi ben ısmarlama yazı yazamıyorum arkadaş, ne geliyorsa içimden o işte. Yazamadım. 1 yılın analizini yapmak istedim aslında biraz ama yazdıklarım kimseyi üzsün de istemiyorum. Dostlar, sevgililer, aile fertleri bol kayıplı bir yıldı 2011 ve hepsi de bir zamanlar özeldi. Hayatımın bir döneminde yer almış kişiler burada yazdıklarımı bilseler anıları ifşa ettiğime kızarlardı, sonuçta bir zamanlar yaşananlar da kendileri gibi özeldi.  Daha da önemlisi şu an hayatımı yoluna koydum ve hayatımda çok sevdiğim, benim için çok özel biri var ve kimse umurumda olmasa bile o umurumda. Cio Çocuk blogumu biliyor ve genelde burayı okumuyor sanırım, anladığım üzere eski yazılarım biraz can sıkıyor. Bende bazen eskiye dair ne varsa silmek istiyorum buradan ama kıyamıyorum çünkü zor günlerimde rahatlamak için, kendimi yenerek, cesaretlenerek yazdığım şeylerdi hepsi. Çocuğum gibi yazılarım silip atamıyorum ki.
Her neyse konumuz bu değil ne yazayım diye o kadar düşündüm bulamadım o yüzden bir potpori yapmaya karar verdim J




Bir arkadaşın paylaşımı sağolsun aklıma düşürdü yıllar sonra ‘’My Girl’’ü. 90’larda çocuk olup bu filmi bilmeyen yoktur herhalde. Bir dönem çocuklarının psikolojisini bu film bozdu resmen. Ve tabi bende hep ağlardım bu filmin sonunda o yüzden dedim kendime hayır bunu yapmayayım, izlemeyeyim şimdi değil daha sonra. Ama dayanamadım hemen torrentledim ve izledim. İzledim mi sahiden? İç çekmekten, ağlamaktan izleyememiş olabilirim. Nostaljiden de öte ben çocukken bile bu kadar ağlamamıştım bu filme, hem de filmin başından sonuna hiç susmadan ağlamacasına. Resmen gözlerim şişti başım ağrıyor. Kendime işkenceydi bu. Kız ‘’O benim en iyi arkadaşımdı.’’ diyor benim aklıma kendi cümlem geliyor ‘’Ama o benim arkadaşımdı.’’  Yoğun dönemlerde hiç çekilmez bir hal alıyorum, normalde bile ağlayacağım şeyler yapıp kat ve kat fazlasıyla ağlıyorum. Tebrikler kendime…
                                                                                                                                       22.12.2011


Dışarı çıktım hava kararmış, yağmur yağıyor. Yağmur romantik, gökyüzü ışıklar harika da ben havamda değilim, buz gibi titriyorum. Hay aksi ince de giyinmişim bu kadar geç biteceğini ve havanın bu kadar soğuyacağını nerden bilebilirdim. Metroya kadar zor yürüdük öyle acı bir soğuk vardı bugün Ankara’da. Sabahın köründe okula gidip bütün gün rapor yazmışız okul boşalana kadar. 8’de kapıları kapatıp çıktık resmen. Üstelik okulumuz hala inşaat içerde de üşümüşüz yeterince boğazım ağrıyor, eyvah hasta oluyorum. Merhaba kış, yine soğuksun Ankara’ya zaten ne yakışır ki? Evime ulaştım sıcak yatağıma attım, kendimi ısıtmaya çalışıyorum şu an ama bana mısın demiyor. Sıcak şeyler içiyorum yok yine olmuyor.  Anlaşıldı bana yine kış geldi, hasta oluyorum, tebrikler yine bana…                                                                                                                                                                        
                                                                                                                                      23.12.2011



Kar yağıyor bugün Ankara’ya, yağmurdan bile romantik olabilirdi eğer ben evimde, odamın penceresinden izliyor olabilse idim. Bu cumartesi sabahın köründe kalkmış olmasa idim hayat da bana güzel olabilirdi. Yok olmadı yine haftalardır yaptığım gibi haftasonum bile sabahın köründe başladı. Sahi uzun zaman oldu yapacak hiçbir işim olmadan miskin miskin yatağımdan çıkamadığım bir haftasonu yaşamayalı.
Kar yağıyor bugün Ankara’ya… Kar hafif, yorgunluğum ağır. En sevdiğim renkti beyaz, masumiyeti taşırdı içinde. Ama karın beyazı bile artık kandıramaz beni, büyüdüğümden beri soğuk yüzünden nefret ederim. Çünkü çocukluğumun sıcak evinden bakmıyorum artık kara ve benim için oyun yağmıyor gökyüzünden. Üzgünüm, büyüdüm kar bile beyaz değil artık…
                                                                                                                                      24.12.2011




Cio Çocuk’umun gelmesine 5 gün kaldı J Mutluyum, mutlu, mutluyuz! Fakat bu Ankara havası can sıkıyor yahu. Kar, yağmur filan yok bugün sadece bunaltıcı. Gerçi ben sonunda 10’a kadar uyumayı başardım bugün bir şey olduysa da ben göremedim. O saatte de uyanmazdım da Cio  Çocuk’um aradı işte numarada o şehrin kodunu görünce anında kalktım telefonu açtım. Sabahları sesim b.k gibi çıkar benim, boğazım filan kurumuş olur. Uyandıranlar hemen anlar da öyle bir heyecanla kalktım ki hiç çakılmadı sesimden çok da iyi oldu. Uyandırdım diye düşünmesin J Başkası olsa meşgule alırdım o derece keyif yapasım vardı bu iç sıkıcı pazar günü. Yorgunum ve havlu attım artık. ‘’Ben bugün uyuyorum derslerin canı cehenneme’’ demiştim. Bir zaafım var işte uyandırdı bende ee madem uyandım ders çalışayım bari dedim. Şimdi ben bir duş alacağım, kendime geleceğim ve dersimi çalışacağım.                                                                                                                                 
                                                                                                                                      25.12.2011













Potporimi burada noktalıyorum Sayın Dinleyen. Hepinize mutlu mesut yıllar, hayatınızın tadı şekerimsi olsun. Herkese sevdikleriyle dopdolu bir yıl diliyorum. Beni dinlemeye pardon izlemeye devam ediniz Sayın Dinleyen. Ha bir de ben de daha nice 100. yazı göreyim en sevdüklerümlen hep beraber inşiallaahhhh J


4 yorum:

  1. Ya cok begendim postu. Ayrica evet cevrendekiler hakkinda bloguna yaziyorsan 5 kere dusunmelisin. Ozellikle bu tarz seylere kapaliysa. Umarim coook guzel bir yil gecirirsin sen de.

    Merak etme kar geliyor. :)

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene sevindim :) Bir gün çok canım yanacak diye korkularım var ama umarım hiç bir zaman kimliğimi açık etmem. Kar gelmese iyiydi :)

    YanıtlaSil
  3. aa biz de kar yok diye üzülüyoruz ama:) biraz da batıya gönder kar.. yazın çok içten. my girl bilmezmiyiz..

    YanıtlaSil
  4. Geçen yıl öyle çok kar yağdı ki burada eve zor döndüm 2 gün üst üste. Şimdi oraya yollayayım benim evden çıkmam gerekmediğinde gayet yağabilir izin veriyorum ;) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?