tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

10 Kasım 2011 Perşembe

Söylenenler ve Yapılanlar

Ø  Bir yandan kendini sev ki seni seveyim derler, bir yandan da kendini sevmeme nedenlerini her gün hatırlatırlar.
Ø  Bir yandan dürüst ol derler, bir yandan da sana inanabileceğin tüm yalanları söylerler.
Ø  Bir yandan bana bağlanma mesajları verirler, bir yandan da kendilerine sadakatle bağlamayı denerler.
Ø  Bir yandan beni neden sevmedin derler, bir yandan da soğutmak için ellerinden geleni arkalarına koymazlar.
Ø  Bir yandan ilgi beklerler, bir yandan ilginin fazlasını görünce bunalırlar.
Ø  Bir yandan isteklerini sıralarlar, seni değiştirirler, bir yandan da yeni halini sıkıcı bulurlar.
Ø  Bir yandan beklentilerini sıralarlar, bir yandan istemedikleri ne varsa kendileri aynısı yaparlar.

Kısacası her ne diyorlarsa tam tersini yaparlar ve ben bunu hiçbir zaman anlayamam. Bir erkekten daha beter düz mantık çalışan aklım bunu anlayamaz. Onu bunu bilmem ben ne diyorsam odur, ağzımdan çıkan ne diyorsa odur derin manalar içermez. Hatta şöyle diyebiliriz şeffafım içim dışım bir. O yüzden anlayamıyorum sizleri. Mümkünse bana düz cümleler kurunuz. J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?