tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

21 Kasım 2011 Pazartesi

‘Soğuk’, ‘Ankara’, ‘Ayrılık’



Çok enteliz bu aralar sinema, tiyatro geziyoruz, abimin deyimiyle ‘’it ayağı yemiş’’ gibi. Yok hayır aslında öyle değil hava soğuk efendim kıçımız donuyor sıcak mekanların en mantıklısı. Alışveriş merkezi gezecek halimiz yok ya, bunu seven erkek varsa şüphe ederim ondan. Zaten zaman daralıyor evet ayrılık yaklaşıyor. Hayır şu zaman gelince birbirimizden ayrılacağız diye sözleşmedik, zorunlu sebepler. O değil de gerçekten çok soğuk ellerim donuyor sıkıca tutuyorum sımsıcak ellerini parmaklarım üşüyor, uyuşmaya başlıyor. Ya sonra? Bu kış ellerim nasıl ısınacak, yok bu çok zor ben daha şimdiden özlüyorum.
Gerginiz bu aralar çaktırmıyoruz ama belli yani zaman kendini değil bizi yiyor sanki içten içe. Tik tak sesleri hep bu kadar çok muydu yoksa ilk defa mı bu kadar fark ediyorum. Zaman saymak diye bir kavram hayatıma daha önce hiç girmemiş miydi acaba? Evet daha ayrılmadan çok özlüyorum. Ankara soğuk ama son zamanları değerlendirmeli diyerek sınavlarıma inat en ufak bir vakit buldum mu ona koşuyorum. Çünkü biliyorum kendimi, hani çok isteyip de çok doyduğum için tabakta bıraktığım yemekler gibi gözümün önünden geçer en acıktığım anda. Biliyorum özlemim tavana vurduğunda görüşmediğimiz günler geçecek gözümün önünden keşkelere lüzum yok.
Başından beri bildiğim bu zoraki ayrılığın planlı hayatı: Her fırsat değerlendirilmeli, sevgiliye koşulmalı, kokusu derince çekilip içe hapsedilmeli. Ama hala alışamadım her seferinde kalbim deli gibi atıyor. Aslında biliyorum nedenini tanrım ben aşık oldum!!! Ah kokusu hiç doyamadım ki nasıl dayanılır? Bak şu an şu saniye bile özledim. Saniye demişken sevgili zaman bir kez de benden yana olsan? Zorladın diye daha mı değerli olacak sanıyorsun, zaten iş işten geçti erosun oku deldi geçti. Hayatın anlamı bu olsa gerek…
Ankara daha bir soğuk sanki bu kış, ellerim şimdiden üşümeye başladı. O değil de soğuk ve ayrılık çok zor. Şimdiden başladı özlemim. Zaman akmasın diye dua ederken aktığı gibi hızlı akar mı aksın isterken? Zaman senden çalmak istiyorum sana göre bir saniye bana göre bir ömür… Dur diyorum sana zaman ilk kez bu kadar çok istiyorum durmanı. Dur zaman aktığın yer ayrılık… Ah ayrılık neden geldin ki?

2 yorum:

  1. ayrılık ve Ankara'yı aynı cümlenin içinde o kadar çok geçirdimki,umarım kavusursunuz en kısa zamanda

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle bu şehir ayrılık kokuyor her damlasına işlemiş, insana hüzünden başka bir şey vermiyor. Sanırım sevdiklerimi alıp burayı terkedeceğim günü iple çekiyorum ;)

    YanıtlaSil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?