tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Kasım 2011 Pazar

Karışık


Karışık karışık rüyalar görüyorum bu aralar, içimdeki huzursuzluğun uykularıma yansıması olsa gerek. Öyle böyle karışık değil ama sabaha kadar aksiyon filmi gibi kalbim bile sıkışıyor yani berbat şeyler. Acayip bir moral bozukluğuyla uyanıyorum sabahları. Güzel giderken her şey bile gelecek kötü günleri düşünen bir kötümser olarak doğal tabi bu halim. En mutlu olduğum zamanda 1 hafta sonra her şeyin ne kadar kötü olacağını düşünüyorum ve ağlamak için aptal bahaneler buluyorum. Her şey duygusala bağlamamı sağlıyor bu aralar. Görünen nedenler çok fazla da gerçek neden işte o bende saklı. Hatta kendime bile itiraf edemiyorum çoğu zaman, hayır geçecek üzülecek bir şey yok diyorum. Diyorum da bende biliyorum zor olacak.
Uykusu gelince huysuzlanan çocuklar gibiyim bu aralar. Ama nedenini annem bile anlamaz. Zor geliyor ayrılık da saçmaladığımın farkındayım elbet. Giderayak yapıyorum eziyetimi. Saçma sapan ağlayasım var sürekli, saçma bahanelerim. Gerginim ve yansıtıyorum elimde değil. Hiç üzmek istemem onu ama ben onsuz o kadar ay naparım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?