tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Kasım 2011 Cumartesi

Hafıza

‘’Hafıza çok yanıltıcı. Hep en güzel kareyi seçip, kalanını geri bırakıyor ve
sen o seçilen güzel kare yüzünden hep özlediğini sanıyorsun.’’


Ya benim hafızam normal değil ya da başkalarınınki. Hiçbir şeyi unutmama yeteneğimin aksine bende öyle bir hafıza var ki kötü olan ne varsa sildim gitti. İyi olanları da eledim hayatımda hala aynı değere sahip olanlar kaldı, orta derece kötü olanlar aynı duruyor bir tek. O yüzden çok da özlemiyorum geçmişi, bence şu an en güzeli.
Geçen gün sürekli kendimi 3. dönemdeki gibi hissediyorum dersler çok kötü gidiyor diyorum sonra dank etti benim en kötü dönemim 3 değil ki 4. Hatırlamak istemiyorum ya kaçıncı dönem olduğunu bile silmişim gitmiş. Bunu da hep yaparım hiç acımam. Öss’ye ilk girişimden sonra aradan daha 3 ay geçmiş ben tek bir soru bile hatırlamıyorum nerdeyse. Bu çıkmıştı, şu çıkmıştı nasıl hatırlamazsın diyorlar bende hiçbir şey yok. Üstelik öyle bir hafızam var ki fil hafızası gibi 3,5 yaşından beri olan her şeyi hatırlıyorum ama istemeyince yok, daha dün ne olduğunu bile unutabilirim. Geçen yıl bana çokça zarar veren arkadaşımın yaptığı hiçbir şeyi unutmadım ama bir dostumun yaptığı, kalbimi çok daha fazla kıran her şeyi unuttum gitti. Canım isterse unuturum canım istemezse bir ömür kin tutarım, sağım solum belli olmaz. Bildiğim bir şey varsa hafıza yanıltıcı filan değil biz ne istersek onu barındırırız beynimizde. Kin tutmak da unutmak da özlemek de senin elinde…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?